Instinct Forbidden by Avon

27.6.14

U poslednje vrijeme sve više čitam i istražujem čudesni svijet parfema i što više čitam i njuškam naokolo zbilja kontam sve to oko gornjih, srednjih i baznih nota i kako koji parfem djeluje na kožu, ujutru ili naveče. 
Isto tako, otkrila sam šta mi najviše odgovara i kad pregledam koje su bazne i srednje note nekih od mojih omiljenih parfema vidim koliko su svi "tu negdje" ili što bi se reklo,"na isti kalup".

Moje omiljene note su vanilija, ljubičica, sandalovina, mošus i svi parfemi koje volim imaju upravo ovo kao bazne i srednje note. Ljubitelj sam težih parfema, čak i ljeti i rijetko kad da me nešto slabije i cvijetno oduševi. Skoro pa nikad. Limun u parfemima prezirem, prevoćkasti parfemi me uvijek asociraju na osvježivače prostora. Ali, kako uvijek ima neko ali, tako je i sa ovim parfemom...


Avon Instinct forbidden je parfem koji ne oduševi na prvu ali ga tek kroz nekoliko sati zavolite...

 Iako mu je gornja nota limun, ja ga nisam identifikovala kao prejako citrusan kako inače zna biti kod nekih parfema jer se gubi brzinom svjetlosti i ustvari najviše možete uživati u srednjim notama gdje moj nos osjeti  ljubičicu i donekle trešnju. Ispravite me ako griješim, rekoh da nisam dugo u svijetu parfema, još učim... Bazna nota mu je tahićanska vanilija i čini mi se da mu ona i daje na toj nekoj težini iako je predstavljen kao lagani, voćno-cvijetni i ljetni parfem.

Vanilija, kraljica mirisa i definitivno je volim u parfemima je izražena tek nakon nekoliko sati i jako dugo se zadržava. Kroz neke druge recenzije koje sam čitala, djevojke su rekle da im je trajnost neka 3-4h ja bi ipak rekla da je to više. Inače, na mojoj koži se vanilija u svakom obliku zadržava vječnost. 
Limun se ne osjeti dugo, kroz 15ak minuta ga gubim... Drugarica ga je osjetila i nakon 5h kad sam tek ušla u auto što dovoljno govori o njegovoj trajnosti... 

Na koži je, očekivano, najduže ali ne mogu reći da se neće dugo osjetiti i ako ste ga špricali po odjeći.
Kako sam već rekla, volim teže parfeme i ovo je jedan od lakših koje imam ( u poređenu sa Dior Hypnotic Poison koji obožavam i ljeti i zimi.) ali definitivno nije za ljubiteljice pravih ljetnih, laganih nota jer je poprilično intenzivan ali ni u kom slučaju ne bi rekla opojan, zavodljiv, drzak mada sam to očekivala od bočice i najave. Preporučujem da ga ne nosite na +40 na vratu, naročito ne da ga obnavljate u toku dana jer ipak visoka nota limun...



Bočica je divna, prednji dio glatko staklo a pozada je izrezbarena i super leži u ruci. Ovaj tigrić na čepu mi je posebno trag, animal print uvijek volim ako je umjeren. 
Čep ne leži najbolje, ja volim onaj zvuk škljocana i jedino tad sam uvjerena da je nešto dobro zatvoreno a to sa ovim parfemom nije slučaj pa se uvijek brinem ali evo, tumbao se po torbi ovih dana i nije bilo nikakvih problema. Inače, jako reprezentativan uzorak na polici, zbilja fino izgleda.

Po imenu bi se reklo da je ovo jak, opojan i zavodljiv parfem a ustvari je poprilično lagan i pušta da više uživa osoba koja ga nosi nego okolina.
Dolazi u bočici koja krije 50ml EDPa a u aktuelnom katalogu ga možete naći za 39,9KM dok je redovna 52. Po redovnoj cijeni ga ne bi kupila ali snižen je skroz OK i preporučujem da ga sad i ugrabite.


Jeste možda imale prilike isprobati  ovaj parfem? :)


You Might Also Like

12 komentari