Mamin dječak

4.6.14

Znaaaam koliko svi oko mene mrze ove hlače. A isto toliko ih ja obožavam.
Kupila sam ih prošle godine na muškom dijelu Terranove (u koju inače nikad ne zalazim) i to za nevjerovatnih 9KM. I onda su tako stajale veći dio vremena u ormaru dok ih se nisam sjetila prije par dana i sad, pogađate, ne skidam ih. Imam taj neki trip navlačenja na jednu stvar i onda to nosim konstantno i onda zaboravim i da postoji. I tako sa svim u životu...


Nemam nešto mnogo fotografija, mislila sam da će da bude mnogo više ali aparat je tolike probleme pravio i jednostavno ne znam šta se dešava. Uspjela sam da izvučem par fotografija od 100 odrađenih, sve su loše, ništa mi se ne sviđa, boja je haos i moram ovo da vidim u čemu je problem što prije :(


košulja -US Polo Assn
sweatshirt - ROMWE
hlače - Terranova (man)
šunjalice -  Superga / OFFICE SHOES
bandana - New Yorker
ogrlica - Rosewholesale.com








I zvijezda ovog posta jeeeee...


SUPERGA!
Jako su udobne i lako se kombinuju. Srebrenkaste možda i nisu bile najbolji izbor, možda za početak ipak bolje klasika, bijelo ili crveno. Jeste već vidjele ove patike? 
Meni su fora, pojačana i poboljšana verzija platnenica koje su zavladale već nekoliko sezona.
Sve manje nosimo štikle a sve više patike, jeiii. :))

You Might Also Like

23 komentari