SUMMERish wishlist!

29.6.14

Sjećate se ovog posta i rođendanskih želja?
Skoro pa sve sam ostvarila, osim auta, to će se desiti nikad. :D

Dok čekam fotografije za novi outfit post i testiram neke stvari za recenziju, prekratiću vrijeme na blogu nekom novom wishlistom za koju se nadam da će biti uspješno iskrižana kao i prethodna.

Proljeće i jesen su godišnja doba kad je puno lakše izraziti kreativnost kad je oblačenje u pitanju jer jedino što mi je vodilja u oblačenju ljeti je LAGANO, LAGANO, LAGANO i obično se svodi na isto samo u drugim bojama. Međutim, nije nemoguće napraviti i nešto zanimljivo pa sam ove godine navučena na majice.
Transparentne i čipkane a takvih najviše ima, pogodite, yap, online...

Pa evo par zanimljivih koje sam našla i ne bi bilo loše da mi bar 2 - 3 dođu u ormar.


ili nešto ovako...

123

Kad su suknje u pitanju, kod mene dolaze u obzir samo midi i maxi.
Ova bijela mi je posebno privukla pažnju, mislim da bi to na crop top i starke izgledalo fenooomenalno!


Iako ljeto, ove dvije jakne su mi privukle pažnju, naročito ova šljokičava...


I za kraj, vječita misterija, žene i torbe...



Jednu od ove dvije definitivno naručujem, šta mislite koja je bolja, plava ili rozikava?


PLAVA ili ROZA

Ponekad sve što žena treba je 500.000€ :D


You Might Also Like

10 komentari