Lost, or?!

5.7.14

Inače nisam ljubitelj platformi i nekako sam ih uvijek smatrala ni dnevnom ni večernjom cipelom, ni na hlače ni na haljine i što se obuće tiče za mene postoje samo i isključivo starke i vrtoglave potpetice.
Međutim, kad sam vidjela OVE ljepote, izgubila sam se. Tommy zbilja zna šta radi.


I na Facebook stranici bloga sam ih objavljivala jer su zbilja savršene, valjda su me kupile zbog jednostavnosti, tamnoplave boje i to što su zatvorene. Možda vam se ne sviđaju baš ove ali vjerujem da ćete u moru obuće pronaći nešto i za sebe i zato trkkkk na http://www.officeshoes.ba/ jer imaju i online shop. 

Inače, sniženja su straaašnaaa, između ostalog preporučujem i Kitten čipkane espadrile koje imaju u 3 boje i koštaju samo, ali samoooo 17KM tako da je to dovoljan razlog da se kupe sve dostupne.

 Da ne dužim, evo i brzinskog, ali brziiinskog posta jer sam cijeli dan na trku i frku sa 5 različitih osoba, na različitim mjestima i različitim povodom morala da se nalazim. Dodaću ni manje ni više nego 30 stepeni i nedostatak vremena za frizuru. A vala sve i kad imam vremena, ne pada mi napamet da više ikad puštam kosu po vrućini. Najjednostavnije što sam mogla da bude udobno i prikladno iako sam htjela da obučem ripped jeans ali su toliko ripped da me je sramota da ih nosim. :P

Moja nezamjenljiva Maki koja se krije iza imena Mali Svijet Mašte je kriva što imam najsavršeniju torbu ikad. Ono što zamislite, ona ostvari i to je slučaj sa ovom torbom koju je napravila bolje nego što sam se nadala i koju forsiram dannoć. Inače, ovo je apsolventska pa je posebno draga.

Za šaranje i bušenje, barem kad je Banja Luka u pitanju, 
preporučujem ekipu iz Western Saloon tattoo studija jer sam prezadovoljna i 
mogu reći da sam ponosna vlasnica nekoliko tetovaža i sve su rađene baš kod njih.

Last, but not least, hvala Sonji na strpljenju i odvojenom vremenu za fotografije 
a i za kafu i trač partiju nakon toga. Ako niste, obavezno i na njen blog.

P.S.Nadam se da ne moram naglašavati koliko su lagane i udobne ove platforme.
Da, osjećam se bolje u starkama ali ove su kao perce samo što na farmerke nisam htjela ovaj kaiš oko noge koji inače dođe pa sam ga skinula i nekako mi bolje izgleda. 











top, farmerke - HM
cipelice plesalice - Tommy Hilfiger, OFFICE SHOES
torba - handmade, Mali Svijet Mašte
bandana - NewYorker
sat - Esprit
naočale - RayBan



You Might Also Like

20 komentari