AVON novogodišnji look za 15 minuta

24.12.14

Postoji neko čudno uvjerenje kako baš u novogodišnjoj noći možete da poludite pa nosite sve i svašta, namačkarite se do ušiju, našljokicate k'o jelka i slično... Kao ako nemaš kad, možeš tad.

Meni je u opisu karaktera da se haman pa nikad ne mogu uklopiti sa većinom. Ima dana kad u pidžami hodam po naselju, pijem kafe i idem do marketa a ima dana kad se sredim k'o za mature a ono tipa srijeda, 12h. Zbilja pokušavam da se vodim onim da radim šta i kako želim baš u tom trenutku i da radim stvari koje me čine sretnom. Na dosta toga nisam u stanju da utičem ali defiitivno mogu na to kako se šminkam i oblačim. 

Upravo iz tog razloga smatram da ne trebate slijediti šljok-šljok trend ako je to nešto što će vam stvarati pritisak ili činiti da se osjećate neugodno. Ako vam se luduje, onda ludujte a ako ne, onda ostanite vjerni sebi. Na kraju dana, to je ono što je najbitnije.

Ove godine sam odlučila da neću da "slavim" i dočekujem tu novu godinu jer i stara mi je bila dovoljno mučna, sumnjam da će 2015 biti bolja. Uvijek ostaje da se nadam ali moja je čaša uvijek napola prazna a ne puna. Iako ću ostati u stanu tu kobnu noć, to ne znači da sam umrla.

Moj primjer novogodišnje šminke je ono sa čim se osjećam uvijek dobro a što znam da bi potrajalo i u bilo kojem ludilu tako da ovaj look nije nešto do sada neviđeno ali je post ovog tipa definitivno nešto što ja do sada nisam radila. 
Uzimajući u obzir sve navedeno, zašto onda ovaj look ne bi bio budget i time friendly? 
Sve i da se u poslednjem momentu predomislim da bi možda išla negdje, ovo će proći.
Ovo uvijek prolazi.

Koristila sam jako malo proizvoda i alata i vjerujem da svaka od vas ima navedeno u svojoj kozmetičkoj torbici pa eto još jednom razloga da ne kršite lovu na šminku već ostanete vjerne sebi i svom stilu kakav god on bio. Dočekajte tu neku novu, možda bolju godinu onako kako ste je i preživjele i onako kako ćete se osjećati ugodno. Bilo to koktel haljina ili toaleta ili kapica Djeda Mraza na trgu pa čak i topli čaj sa rumom u stanu uz TV, bitno je da se osjećate dobro a ako se osjećate loše onda definitivno nije uredu da budete nekom jinx pa kvarite zabavu.

Sudbina nam je možda donekle određena ali na većinu stvari u životu utičemo sami i prekrajamo svojim postpcima. Ne dozvolite nikad da zbog glupog ponosa izgubite bilo šta ili bilo koga. Premalo vremena provedemo na ovoj planeti i živeći ovaj život da bi ga provodili loše ili uz kajanje.
Neka vam jedna od novogodišnjih odluka bude i to da više volite i govorite to ljudima.



Prvo sam nanijela Magix face perfector koji super dođe da zagladi lice i pripremi za puder. Nakon toga, Calming effects puder sa ravno sječenim kabukijem. Podočnjake sam pokušala srediti sa iluminirajućim korektorom iz Luxe linije i to tako da ih posvijetlim, odnosno highlightujem taj dio lica. Stavila sam malo i po sredini nosa te između obrva. 

Nakon toga sam obrve sredila nijansom 2 iz Mocha latte quadro palete. Nijansu 1 sam stavila u kut oka i ispod luka obrve, nijansu 4 uz liniju donjih trepavica a zatim nanijela tuš te maskaru BIG&DARING koja je jednako dobra kao da imate umjetne trepavice,
 bravo za Avon i ovu maskaru!!!

Cijelo lice sam matirala sa puderom u kamenu iz Luxe linije a na usnama imam samo balzam. 
Na licu je bronzer iz pomenute linije te Ideal luminous rumenilo. 
I da, fiksirano sve sa Avonovim sprejem upravo namijenjom za to.

Sve ovo možete uraditi ovako kao ja ili pojačati to dodajući glitter u kut oka, naglašenijim eyelinerom, jačim konturama lica ili možda nekim ljubičastim ružem.
Varijacije na temu su razne a sa eyelinerom u bilo koje doba dana ili noći jednostavno ne možete promašiti i možete biti sigurne da će ovaj iz Luxe linije 
svašta da preživi, ma koliko dugo zaglavili negdje u kafani. U principu vjerovatno sve već imate u kozmetičkoj torbici a treba vam 15min.

 Da, znam da nisam otkrila toplu vodu ali poenta posta i jeste 
"Moj makeup prijedlog za novogodišnje veče". 

:)



Korišteni proizvodi su:

primer - AVON MAGIX FACE PERFECTOR, recenziran ovdje
puder - Avon CALMING EFFECTS #light nude - recenziran ovdje
iluminirajući (?) korektor - AVON LUXE, nijansa #fair
tuš - AVON LUXE.  recenziran nekad davno ovdje
maskara - BIG&DARING 
quadro paleta -  #Mocha Latte
bronzer - AVON LUXE Lavish
rumenilo - AVON IDEAL LUMINOUS, nijansa #classic aura, recenzirano ovdje
puder u kamenu - AVON LUXE, nijansa #fair silk

You Might Also Like

4 komentari

  1. Meni se bas svidja kako ti stoji tako izvucen ajlajner! Ni ja ne volim hrpu sljokica i crnih senki, sto devojke cesto rade! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Ja volim s vremena na vrijeme, npr.bas su mi super glitter eyelineri i sjenke i vamp sminka ali eto, moja interpretacija i prijedlog za novogodisnju noc je ovo, ipak efektno a brzo i sto je jako bitno, traje...

      Izbriši
  2. Obrve su ti predivne! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu graciaaas, to mi je najdrazi kompliment... Drazi od "smrsala si" :P :D

      Izbriši