Eveline 8u1 šampon, argan + keratin

22.3.15

Svaki potez peglom na 230 stepenčića je oštećivanje kose. 
Farbanje, nijansiranje, feniranje... Sve mrže od mržeg za kosu.

Postoje manje i više štetni tretmani ali u principu, ništa od navedenog nije dobro.
Nijansirala sam kosu prije 15ak dana i nakon toga poprilično dobro i ošišala ali da je suha i oštećena, jeste... I trebaće vrlovjerovatno dosta njege da se malo vrati u život.
Iz tog razloga sam u potrazi sa dobrim proizvodima za kosu. Krenula sam od jeftinijih ali izgleda da ću završiti na BC liniji, nema mi druge opcije. :(


Eveline ima svoje dobre i loše strane, ovaj, proizvode. Postoje stvari koje oduševe 90% djevojaka a i one malo manje dobro no, sve u svemu, omjer cijene i kvalitete je zadovoljavajući.

Eveline 8u1 šampon sam ubacila u korpu bez razmišljanja. Obećava obnovu kose i šta sve ne i namijenjen je oštećenoj, farbanoj i kosi tretiranoj pramenovima. Jeste, tako sve piše na deklaraciji.

Šampon dolazi bočici od tamne, neprozirne  i jako čvrste plastike koja je dodatno upakovana u kartonsku kutiju a ista ima onu naljepnicu kao potvrdu sigurnosti da ni kutija nije otvarana što je kul i realno, svi volimo tu vrstu sigurnosti kad znamo da kupujemo netaknut proizvod.
U pakovanju dobijete 150ml a cijena u DMu je oko 5KM, pola marke gore- dole.
Ne spada u najjeftiije šampone koje možete naći, naročito zbog količine ali i dalje mi je jeftinija verzija kad se sjetim šampona od po 30ak i više markica.


Zašto 8u1? Evo, obnova dlake, hidratacija i zaglađivanje, njega i jačanje, intenzivna regeneracija, sjaj od tjemena do vrhova, mekša i elastičnija kosa, lakše češljanje i zaštita od vanjskih faktora.

Sve ovo? Za 5KM? Hmh... 
Dobićete 150ml proizvoda koji fino miriše i čini kosu na dodir svilenkastom.
I... pa, u principu to je to. Definitivno ne preporučujem blajhanoj, posvijetljenoj i kosi sa pramenovima. I naročito NE ako imate plavu kosu. Ovo je jedan od onih šampona koji će vam pomoći samo u tome da izgledate kao Simba. Ali, ako imate kosu oštećenu od češljanja, feniranja i peglanja, može biti OK. Donekle zaglađuje dlaku i čini kosu jako mekom na dodir, ono svilenkasto mekom kad se razleti na sve strane pa ne možete ništa sa njom... Zamislite sad kako to izgleda na izblajhanoj, plavoj kosi?! Simba, Simba. :)


Tekstura šampona je srednje gusta, prozirna i miriše stvarno božanstveno i sam miris će se zadržati čak i ako opeglate kosu i to skoro pa 24h što je dodatni plus.

Suma summarum, OK šampon za srednje oštećenu i blanšem netretiranu kosu. Ništa posebno.
Kosa je mekša na dodir i fino miriše ali tu završava sve, od zaglađivanja, njege i hidratacije nemate ništa tako da i nije baš nešto bez čega se ne može živjeti. 
Čitala sam poprilično pozitivne utiske o spreju iz iste linije pa ću ga već sutra kupiti i testirati a ako i to ne pomogne pravac apoteka i Uniq one, barem znam šta može a šta ne.



You Might Also Like

10 komentari

  1. nisam probala sampon, ali mamam sprej ulje , ako si na to mislila, jos nisam potrosila, i grozno mi je, mojoj kosi ne odgovara, neko kaze da je miris lijep, meni je i miris grozan, u pocetku sam se jedva navikla na miris, a ulje koje je kao sprej, ali prvo se prsce na ruke, ne direktno na kosu, ugl, nije mi pomoglo, cak mislim da je i kosa bila gora, nego kad ne stavim nista na nju, tako da, mozda tebi bude odgovaralo, et nadam se =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je princip tih prskalica koje su kao multifunkcionalne... Čitala sam neka dosta dobra iskustva ali eto vidiš, ti nisi zadovoljna. :/
      Mislim da ću ipak probati, ako ništa, meni se miris šampona sviđa a pretpostavljam da je i ulje takvo jer su iz iste linije pa i ako ne pomogne, mirisaću. :D

      Izbriši
  2. Šampon nisam probala, ali jesam masku i jedna je od boljih koje sam probala. Ako ne i najbolja. Koristila sam dok su vrhovi bili dosta suhi i bilo je rezultata, a u kombinaciji s nekim serumom bila sam i više nego zadovoljna. A oduševilo me kako pomaže da ukrotim gustu i neposlušnu kosu te da lakše oblikujem :)) Sad imam tek blago suhu kosu, ali maska i dalje obavlja posao kako treba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da ima i maska, oko 15ak KM je... Ne znam, nešto mi nije pretjerano privukla pažnju, što se tiče maske za oštećenu i suhu kosu kunem se u BC liniju i definitivno je vrijeme da prestanem sa isprobavanjem, barem u ovom periodu kad mi je kosa loša i kupim onu njihovu iz crvene linije. Fantastična je... Da nemaš kakav savjet za prskalicu/sprej/seum? Trenutno mi sve treba. :D

      Izbriši
    2. Ako imaš dobar i provjeren proizvod, onda bar jedno vrijeme zanemari testiranje svega i svačega :D A sad, da ti nešto preporučim kao baš dobro za suhu i oštećenu...baš i ne znam jer nikad nisam imala problem s mnogo oštećenom kosom. Uglavnom su vrhovi bili baš suhi, a znam da mi je pomogao šampon Schauma cream and oil, dok mi je sad za blago suhu kosu težak. Ova linija ima i masku, ali nisam vidjela da ima kod nas. Jesi li probala hvaljeno kokosovo ulje? Ono mi prvo pada na pamet :)

      Izbriši
    3. Prije dva dana, dok me fenirala, frizerka reče da mi nije kosa oštećena skoro nikako jer je išišana ali je jako, jaaako suha i ona mi preporučila Uniq one ali za to već znam, trebo bi mi i neki serum ili nešto da zaokružim priču sa njegom.

      Nisam ni kokosovo, nešo sam čak i slabo čitala o njemu, uvijek nešto preskačem. :/

      Izbriši
  3. Nisam probala sampon, ne verujem ni da cu ga uskoro kupiti posto se ne farbam, niti cesto vrsim neke tretmane haha, kosa mi je u principu prirodno loknasta tako da nemam vecih problema oko pravljenja frizure. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako da ti ovaj šampon baš ne treba, svaka čast na karakteru pa si izdržala i nisi poklekla pred morem boja i pramenova i svega. :D

      Izbriši
  4. Ja sam kupila i sampon i masku... I bas me zanima kakvi su.. Kosa mi opada i vrhovi su ispucani od peglanja kose a i farbam se....

    OdgovoriIzbriši
  5. Koristim sampon i predobar je,rijetko se nadje da mi sampon odgovara ali sa ovim sam prezadovoljna,kosa je bas onakva kako je i opisano na deklaraciji uz to i predivno mirise. Moja preporuka.

    OdgovoriIzbriši