50 shades of purple

24.5.15

Uvijek sam se divila ljudima koji sa lakoćom govore da vole nekog i izražavaju sve ono što osjećaju kroz jednostavne, proste i lako razumljive rečenice...

Ili možda komplikovani osjećaji znače i komplikovanost izrečenog? Mogu li osjećaji uopšte biti komplikovani? Zar nije sve DA ili NE?

Bilo kako bilo, svaki pokušaj da kažem da mi je stalo završi sa prazninom i "e pa neću ja prva, radije ću da crknem"... Je l' tjeranje inata snaga ili slabost? Je l' beskonačno davanje šansi nekom ko te svjesno vrijeđa iz sata u sat odraz vlastite nemoći? Ja sam jedna od onih koja će zvijezdu sa neba da skine ali nemoj me tjerati da ti govorim koliko mi je stalo...
 Stalo mi je, uvijek je SVE ili NIŠTA, ne mogu sivu zonu. Meni od ruke nije išla ni ova regularna matematika za smrtnike, kako da mi ide kalkulisanje u međuljudskim odnosima?!


Dani su kao stvoreni za traženje posla "tamo negdje", tuđe sunce grije jače i bolje od ovog domaćeg. Kiša pada u epizodama, tek toliko da pokvari planove...

Dani su kao stvoreni za razmišljanje o nekim starim stvarima i ljudima koji više nisu tu.

Dani su i za čitanje Kamijevog "Stranca"... 
Knjiga uvijek nađe put do tebe, sve i ako si je čitao 6 puta prije toga, nađe način da ti se pojavi u životu i pokuša smiriti parlament u glavi. Nađu te i pravi ljudi. A i oni krivi. 

Sve te nađe, prije ili kasnije.

Kiša je za razmišljanje o lošim karma poenima.
Ja sam u minusu.

Kratka horor priča; opet me trenutak slabosti odveo u patetiku. 
Fuj!






majica - Amisu
jeans - Mango
patike - Reebok
sve ostalo - Ebay



You Might Also Like

6 komentari

  1. ako su osjećaji tu, onda su riječi i suvišne. Negdje sam pročitala, ne mogu se sada sjetiti knjige, u kojoj jedna žena kaže kako je ženi teže izraziti osjećaje prema muškarcu prva jer ne nekako jezik pa i književnost prilagođen tome da se muškarci ženama udvaraju.

    Odlična ležerna kombinacija!

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimljiva teorija :) ali, moze emotivnost da se pokazuje i prema drugovima/drugaricama, roditeljima, cak i kolegama samo sto neki ljud jednostavno nisu u stanju da to kazu pa im je laksa pomjeriti planine i premjestiti rijeke nego reci... 100 ljudi, 100 cudi (ono o 100 zena necu) :P

      Izbriši
  2. Divne fotkice, majica ti predobro stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) imam 4- 5 ovakvih istih, sreca pa su u razlicitim bojama da ne misli neko da se nikad ne presvlacim :D

      Izbriši
  3. Divna si! Outfit je tako jednostavan a tako efktan. :)
    Mozes li da nam das linkove ogrlica?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala...

      Evo upravo sam sad pretresala Ebay ali ne mogu da nađem nigdje ove ogrlice u kupljenim jer su kupljene nekad u decembru i onda je bio problem da ništa nije dolazilo iz Kine, vraćene mi i pare i sve i one nakon 5 mjeseci nađu svoj put do mene.

      Probaj sa "simple gold necklace" i onda kad nađeš jednu da valja, pametni Ebay ti predloži još milion sličnih. :D

      Izbriši