Catrice ABSOLUTE ROSE paleta

27.5.15

Nekad u decembru sam pisala o Catrice ABSOLUTE BRIGHT paleti sjenila i od tada je koristim skoro pa svaki dan. Ne mogu da zamislim highlightovanje očiju bez ove palete.

Inače, prije nekoliko dana sam malo slagala i sortirala sjenila koja imam i mislim da će sva da propadnu koliko ih ne koristim... Naročito ona mono jer se paleta sjetim nekako češće.

Ovaj put tipkarim o još jednoj Catrice paleti,  druga od četiri postojeće u ABSOLUTE liniji i to 
Catrice ABSOLUTE ROSE. 


Sve četiri palete su napravljene od relativno dobre, lagane plastike. Poklopac je OK, onaj klik klik mi daje sigurnost da se neće tako lako otvoriti ako ga nosim u neseseru. Inače, redovno mi pada sa stola na pod i do sada se još ništa nije slomilo niti mi se sjenilo razbilo a stvarno sam mislila da će da se raspadne kad je prvi put blebnula. Uz paletu dolazi kist koji je skoro pa neupotrebljiv. Spužvasti aplikator sa jedne i neka čudna četkica sa predugim dlačicama sa druge strane... 
Ne znam, još nisam uspjela spužvasti aplikator da iskoristim osim za jako svijetla sjenila pa da nanesem to ispod luka obrve za highlight ali to je sve.

dnevno svijetlo, hlad

Paleta ima 6 nijansi i 6 grama što je relativno OK gramaža a i cijena od 10ak KM koliko košta u CMu. Budimo realni, ovo nije proizvod koji se troši jako brzo (osim ako se ne bavite šminkanjem)  pa da se jadikuje nad gramažom. Što se mene tiče, omjer cijene i kvalitete je OK. Nijansu su praktične i iskoristive a sjenila kao takva se ne truse previše. Pigmentaciju i trajnost možete pojačati sa bazom za sjenila osim za posljednju nijansu koja je najtamnija i najslabije pigmentovana. 
5 nijansi je shimmerasto, druga s desna je mat IAKO, a vidjećete i na swatchevima, shimmer jeste odnosno nije upravo tamo gdje se nadate... nešto kao život. :P



Swatchevi su direktno na suncu i u hladu bez baze, fotografije nisu obrađene uopšte, direktno su sa aparata i swatchevi pokazuju ustvari realnu nijansu. Posljednja je stvarno slabo pigmentovana i uopšte nije shimmerasta kao što očekujete kad je vidite, je l' da? 

Kao i prethodna BRIGHT koju sam recenzirala,  mislim da je i ovo jako iskoristiva paleta ali prednost ne mogu da ne dam ABSOLUTE NUDE koju ću potražiti ponovo da kupim i recenziram je jer ova koju trenutno imam nije reprezentativan uzorak za fotanje, zbilja sam je uništila.

Kako vam se čini Catrice Absolute Rose? 



You Might Also Like

2 komentari

  1. Meni je super, baš za svaki dan, najviše koristim petu nijansu mat finiša, a zadnja me baš razočarala, a činila se na prvu super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sve nisam vjerovala da je posljednja tako loše pigmentovana, mislila da je do kista, prsta, nečega :D

      Izbriši