Weekend getaway: Split/Trogir

2.6.15

Ako postoji neko ko me redovno prati i čita sve moje gluposti, onda je možda i zapamtio to da više ne budem u Banjaluci već da sam se vratila roditeljima u Sanski Most. 
O tome koliko je to bio poraz za mene mogu da se napišu romani i snime serije, ništa za ove 23 godine nisam doživjela tako tragično kao nemogućnost da se sama "snađem" i opstanem u Banjaluci.

Ali, o tom potom, neke stvari jednostavno moraju da se dese i ko zna za šta je sve ovo dobro.
Neke stvari jednostavno ne mogu odmah i sad (kako sam ja inače navikla u životu) već treba sjesti "hladne glave", razmisliti, donijeti odluke i korak po korak ići prema zacrtanom cilju.

Nisam pobornik tehnika pozitivnog mišljenja i onog "kako zračiš, tako privlačiš", meni to ne pije vode. Ne zrači niko ništa već koliko ti je stalo do nečeg i zapneš u ostvarenju istog, toliko ćeš da privučeš, endE. Ovo govorim u slučaju fakulteta/posla/karijere, međuljudski odnosi su whole another world, nekad sa šupcima ne pali ni biti dobar ni biti loš; ovo se SAMO I ISKLJUČIVO odnosi na to kakva sam prema samoj sebi i koliko mi je staalo do toga da se učinim sretnom radeći/ne radeći ništa.

Jedna od stvari koje me čine sretnom je IĆI NEGDJE. Nebitno gdje, kome, koliko dugo i čim. 
Na pitanje "hoćemo li" uvijek ću odgovoriti sa hoću pa makar to značilo otići popiti kafu u susjednu opštinu, jednodnevna posjeta Sarajevu, vikend na moru ili turistički obilazak Tunguzije. Ne drži me mjesto a sve mi se čini da to više neće moći ni ljudi. Nemojte mi govoriti "bujrum kod mene" jer ću doći i budite 100% sigurni u svoj poziv jer se ja samo javim sa "krenula sam". 

Prije nekoliko dana sam skontala kako bi kul bilo otići u Split. 5 dana poslije, nasulo se gorivo, spremila navigacija, tovar hrane, najbolja drugarica i put pod točkove. Moje prvo vozačko iskustvo u neko nepoznato mjesto, oke, pokušaćemo. 

Split je divan. Nestvarno je čisto i uredno, ljudi su ljubazni i susretljivi, grad je fenomenalan, Dioklecijanova palača je očaravajuća i sladoled na rivi preukusan.
Više je mjesto koje treba obići turistički nego otići na more i odmarati, makar sam ga ja tako doživjela. Tri dana i dvije noći su bile skroz OK za jednog blizanca da vidi palaču, obiđe gdje se jede, pije, poželi nešto sasvim realno hvatajući prst Grgura Ninskog, osunča dupe na Bačvicama i umoči prst u more. Fajront u kafani, idemo dalje. U povratku smo svratile u Trogir koji me je mrvicu više očaravao mirnoćom, čistoćom i onim divnim, svježim zrakom u kom osjetite sol na svakom centimetru tijela a pri tom, da se razumijemo, ne volim ići na more i moranja. Obilaziti različita mjesta i pokušati doživjeti duh istih, da, gubljenje vremena u nekoj zabiti po 10 dana samo da se vratim kući komšijama sa tamnom kožom i kažem BILA JA NA MORU- NE!
Sasvim slučajno se imao i neki mobitel pa se sve to malo i fotografisalo. :P











A iz Trogira...





You Might Also Like

12 komentari

  1. baš mi je drago da su ti se i Trogir i Split svidjeli :)
    i meni su oba grada lijepa, Trogir je malo mirniji, ali za šetnje i kave i gušt za oči je divan.
    A split volim.
    putovanja bi trebala postati obavezna higijena duše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trogir me očarao, mislim da bih se mogla čak zadržati i malo više, upravo zbog te mirnoće... Btw. fascinantna mi je čistoća i u urednost oba mjesta, thumbs up for that!

      Izbriši
  2. Msm da ljudi malo zaobilaze stvari o kojima ti javno govoris, tako da ne beri brige, nisi sama sa "neuspjesima". Jaknica ti je vr' btw ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tim bolje, znaju me ponijeti literarni momenti. :)

      Izbriši
    2. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
  3. ja ne mogu da verujem da si ti 1.80m... delujes kao 1.60m

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, da, nije da prvi put ovo čujem ali i dalje ne znam zašto me ljudi tako dožive na fotografijama :))

      Izbriši
  4. Drago mi je da si uživala :) ima još lijepih mjesta na obali za posjetiti, nadam se da ćeš ubrzo i nastaviti s razgledavanjem obale :)

    OdgovoriIzbriši