Empties

14.9.15

Uuuu, ne pamtim kad sam posljednji put radila "empties" 
post a to je nešto što baš volim kod drugih blogerica... 

U principu, zaboravljala sam da ostavim potrošeno pa se skupilo tu i tamo nešto korišteno 
protekla 2- 3 mjeseca... 
Realno, ovo sam ljeto potrošila bruku gelova za tuširanje, kao da sam se samo kupala po cijele dane.


Avon Luxe o kojem sam pisala ovdje sam zavoljela  nakon što sam regulisala situaciju zvanu bubuljice i od tad je redovna postava. U fazama kad koža lica pobjesni trebam jače prekrivanje ali inače, Luxe je savršeno dobar sa svojim dewy finishem. Kupiću ga ponovo, nek' se nađe.

Avon Ideal Flawless je eto, puder koji sam i potrošila a nisam pisala o njemu.  Malo jače prekrivanje od pomenutog Luxe, dewy finish. Fino izjednači boju lica, nije napadan, daj mrvičaaaak onog healthy sjaja. SPF 15, na fotkama sa blicem je relativno OK. 
Nije izazvao nikakve probleme na licu, onako, puder "za po danu" i kad je malo toplije. 
Trajnost mu je oko 3h i definitivno je za normalnu do mješovitu kožu, ne može da se izbori sa sebumom ali to nisam ni očekivala. Ako potrefite nijansu ljubav neće izostati. 
Mene malo podsjeća na Bourjois Healthy serum ali sa jačim prekrivanjem. 

L'oreal Manga maskara koja me baš puno nervirala kad sam je tek kupila, ljepila je ali, nakon što se malo osušila je bila melem za moje trepavice. Ne trusi se i ako vam treba volumen u dva sloja će da popravi situaciju. Ponoviću kupovinu pa pisati detaljnije. 

Max Factor Colour Elixir debeljuca u nijansi #designer blossom o kojoj više možete pročitati ovdje

Catrice duo rumenilo u nijansi nisam sigurna koja je jer se sve obrisalo :( 
Onako, ciglasto rumenilo koje je i korišteno i nije, više je to da je padalo i razbijalo se ispadalo nego što sam ga koristila. Ova Catrice rumenila su skroz OK sa cijenom i kvalitetom koji pružaju i vjerujem da ste probale makar jednu nijansu od puno, punooo ponuđenih. 

Catrice Camouflage korektor je izuzetno dobar proizvod za cijenu od 6- 7KM. Jako dobro prekriva nedostatke na licu u vidu ožiljaka i bubuljica, za podočnjake je pretvrd i presuh , uvući će se u borice ali vjerujem da mu kod kreiranja to i nije bila svrha.
 Even though, poznajem djevojke koje kamuflažne korektore koriste kao podlogu i neshvatljivo mi je to mazanje i maskiraanje.. Nije tom namijenjen ali popraviće bad face day.

Essence olovka za obrve spašava moje jadne, napaćene obrve još od fijaska sa japanskim iscrtavanjem. Nijansa mi je više odgovarala dok sam imala tamniju crvenu kosu ali i sad je koristim i nezaobilazan je dio u šminkanju. Ni presuha ni premasna, super je za definisati obrve ali popunjavati više volim sa sjenilima. Nezobilazan dio, kupovaću dok postoji ili dok ne sredim situaciju sa obrvicama. Cijena je oko 2- 3KM, nećete propasti sve i da vam se ne dopadne ali mislim da to neće biti slučaj. Dolazi u 3 nijanse i to je jedina mana, valjalo bi ubaciti još koju, naročito sa crvenkastim podtonom.


Avon Care losion o kojem sam pisala ovdje i još jedna u nizu Balea mazalica koja košta 4KM, fino miriše, OK njeguje, brzo se upija i održava mekoću između tuširanja. OK za proljeće/jesen, ipak mi nije za zimsku njegu.


Vodim računa o noktima ali nisu reprezentativni za blog. Ljetni period su dominirali upravo ovi mališani Catrice #a gallon of melon, Eveline kreč bijeli, nijansa #253 i Essence šljoko #22 I <3 magic, #let's get lost i #prince charming. Nevjerovatno dobre nijanse i kvalitet za tu cijenu.


 Cherry blossom sprej za tijelo, Izbor trgovine, 3,9KM i najbolja stvar koju ćete IKAD naći po toj cijeni. Obožavam, trošim već šestu, sedmu bočicu...


OK, Puzzle gel za umivanje i krema za lice su nešto što koristim već dugo, dugooo i obožavam ove proizvode a nikako nisam o istim pisala. Ogromna greška, moram to čim prije da popravim. Dugo nisam našla ništa jeftinije, dostupnije a takooo dobro da mi odgovara i pomaže. Fotke imam, post u pripremi. Ista stvar i sa ovim Illy baby maramicama, imam u autu, torbama, po ladicama i kupatilu. Najbolje maramice koje koristim za skidanje šminke, brisanje ruku, čišćenje auta... Maah, univerzalne su mi i koštaju SAMO 1,1KM. Trk u CM po njih, toplo preporučujem.


 Girlz only suhi šampon ne koristim često. Generalno, taj tip proizvoda imam eto onako, za ponekad, najčešće kad dižem kosu u neku messy bun pa da dobijem na volumenu a inače, solidan proizvod. Mene ovo podsjeća na sve posjete i vrijeme provedeno u bolnici kad nisam mogla da perem kosu pa je ovo bilo jedino što me spašavalo. 

Make new look pjena za kosu je očajna, jedva sam je potrošila. Slijepi, smrducka nekako čudno. 3- 4KM, kupljena nekad u CMu. Više nikad!

Balea Volume effect lak za kosu, mini verzija. Imam i veliki i super mi je. Drži solidno a ne lijepi. I volim ova mala pakovanja"za u torbu". 

Avon Advance Techniques Supreme oils regenerator u spreju me oduševio.
Božanstveno miriše, moram da ga naručim čim čim prije, tim tim bolje jer je odličan. 

O Schwarzkopf BC ulju sam pisala ovdje i ubjedljivo NAJGORI PROIZVOD ZA KOSU KOJI SAM PROBALA. Like ever! Zaobilazim u širokom luku i iskreno, ne preporučujem.

Ima tu i deo stickova, sprejeva i sličnog "potrošnog materijala" koji uvijek kupujem i koje sam spominjala nekad prije na blogu. Uglavnom, Lady Speed Stick i Balea deo sensitive su standardna postava već neke 2-3 godine, ne daj Bože da nekom padne napamet da ih pvuče oiz proizvodnje/prodaje.. Štrik bih potražila.

Šta vi najviše trošite a šta onako stoji i čeka bolje dane? :)

You Might Also Like

2 komentari

  1. Probala sam Puzzle gel za umivanje i bio mi je ok, i kremu, međutim ona je dobra u početku kasnije ništa ne radi :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo su promjenili i formulaciju kreme sa pakovanjem a i dođe do zasićena kože, možda nije loše napraviti pauzu pa se vratiti... Meni su i dalje OK stim da uvijek ubacim neku novu kremu ili serum, zbog navedenog razloga. :D

      Izbriši