All black everything

28.10.15

Kad sam u ovom postu pisala o novom i drugačijem, sreći i radovanju jeseni, nisam mogla ni u najluđim snovima da pomislim koliko dobrog će da me dočeka.

S vremenom naučiš da se više nego inače raduješ malim i neplaniranim stvarima.

 Vrijeme te uči i da ponekad trebaš da se ugrizeš za jezik i prećutiš jer, kako god da je jutro pametnije od večeri tako je nekad i prećutano pametnije od rečenog. Važi samo I isključivo kad to prećutano znači mir- tvoj i ljudi oko tebe.

Kad preko glave prebaciš puno lošeg a za relativno kratak vremenski period onda ovo "vrijeme koje uči" možemo nazvati i iskustvo. Valjda je to to, ali šta znam, meni su TEK 24 godine.

Jesen je divna, čak i kad nemaš Hunter čizme i gumene patosnice za auto.
Jesen je puno više od standby opcije prirode,  jesen je zatišje pred buru.



top/bluza- Mango
šorc- H&M (uskoro ide na blog sale)
sako- Amisu
kaput- ZARA (bezuslovno sam zaljubljena u ovaj kroj kaputa)
čizme- Kitten (uskoro idu na blog sale)
naočale, ear cuff- random, Izbor trgovine i Ebay





You Might Also Like

6 komentari

  1. Majo, prezgodna si!
    A tek kakva ti je kosa. <3
    Koju farbu koristis i koliko si smrsala? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Farba je Indola 8.77 sa 6% hidrogenom...
      Nisam se odavno vagala, posljednji put, nekad početkom augusta sam bila na -8kg od prvobitne kilaže koju sam imala početkom aprila a što se tiče centimetara, oko 5 na najkritičnijem dijelu (kukovi) i 3cm u struku...

      Izbriši
  2. Super, sviđa mi se :D black is such a happy color :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grasijas :D jaštae, od boja najviše volim sve nijanse crnog...

      Izbriši