Denim on denim

15.11.15

Nikad mi neće biti jasno zašto se na nedjelje gleda kao nešto tužno i depresivno.
Nekad davno sam pročitala članak u kom je baš nedjelja navedena kao dan kada ljudi odluče da izvrše samoubistvo.

Evo, ja ne bih. 
Ja bih izabrala četvrtak jer mi je to uvijek bezveze dan. 
Ni tamo ni 'vamo.


I da, nemam više petak 13. već subotu 14. 
Ono kad ponese, odnese i raznese sve kako ne treba ili kako bi moj tata rekao
 "bolje da juče nisam napustio kuću"

Danas je bio kul dan. 
Još jedan u nizu obožavanja Rihanna, labilnog karaktera i hipsterskog tona.
Denim od denim sam nosila u osnovnoj školi. Mrzila kroz cijelu srednju.
Prezirala kad se trend ponovo vratio i zavoljela zbog Rihanne.

Od "ne bih ja to nikad više" do "evo taman da me malo uhvatiš aparatom i za bloga".
Minus bambi za svaku NE BIH JA odluku.








košulja- H&M
farmerke, krzno- vintage
patike- Reebok



You Might Also Like

0 komentari