#blackOUT- fit

7.12.15

Ne sjećam se u kom tačno trenutku u životu sam postala "nosi nespojivo" tip. 
Zimska jakna, kanađanke i gola guzica u šorcu?!
Streetstyle blogerke su najveći krivci za to i HVALA!
Odjeća ne čini čovjeka ali vam stil dosta toga može reći, onako "na prvu". 
Evo, ja sam komplikovani blizanac/vaga i onda kad u naletu bijesa i žurbe ne mogu da odlučim šta bih obukla, uzmem SVE! Eto odakle layering i ljubav prema istom.

U posljednje vrijeme mi fotografije postaju samo izgovor da bih pisala.
Udebljala sam se 3kg. ŠTOK I VJEVERICA. 
Opet došlo vrijeme za ukidanje svega, moraju ići i ove 3 i dodatnih 5. 
Kilogrami i ja, vječna borba i mislim da nikad neće prestati. 

____________________________________________________________

Koliko god da nisam hejter nedjelje, ova je bila prehladna da bih je voljela.
Decembarska nedjelja u kojoj razmišljaš A GDJE SAM BILA U OVO VRIJEME prošle godine... 
Godinu prije toga? Pa onu tamo? Je l' mi sad bolje ili gore? Šta sam propustila?

Od svih prokletstava, ono kad imaš pa nemaš je najgore. 
Ne mislim samo na materijalno već generalno; kad se privikneš na opcije i različite mogućnosti pa sve to u jednom jedinom danu padne u vodu i vrati te tamo gdje si osuđen na SAMO jedno i to ono što ti neko drugi servira. A ruke vezane. 

Propast uma.

Možeš da ćutiš, trpiš i udaraš glavom u zid jer znaš da tamo negdje postoji bolje.
Tamo negdje gdje bi bilo manje keša u džepu ali puno više osmjeha.
Tamo negdje gdje ideš u krevet i budiš se srećan.
Negdje daleko.

Propast uma.

Ljubomorna sam na ljude koji žive u neznanju i koje ne brine ništa osim ŠTA SUTRA ZA RUČAK?!
Zaista, jesam. Je l' znate koliko je jednostavnije živjeti kad te zanima samo to?
Od 24h ne posvete ni jednu jedinu minutu razmišljajući mogu li raditi na sebi i napraviti bolje a kamo l' o svjetskoj političkoj krizi, globalnom zatopljenju, ljudskim pravima ili poremećnom sistemu vrijednosti. Bitno je jesti, piti, otići na posao ako ga imaš, zaviriti kod komšije u kuću i krevet i ići spavati.
Iz dana u dan isto. Bar kodovi na vratovima.

Propast uma.

Ovo nije moje vrijeme. 
Hoću sve da mijenjam. Hoću da imam 25 al' u devedesetim.
Hoću rađanje hip- hop kulture.
Hoću borbu za jednakost.
Posvećenost.
Ljude kojim je dobro ali se bore sa i za one kojima nije.
Hoću da se keš vrati na četvrto, peto mjesto na listi prioriteta svakog od nas.
Hoću idale, porodicu, prijatelje i zdravlje na prva četiri.

Propast uma.

2015 godino, zašto si loša?
21. vijeČe, zašto si degradirao i postao tako površan?

Ljudi lete na planete udaljene svjetlosnim godinama od Zemlje, istražuju nove dimenzije svemira, od prsta sa noge prave onaj na ruci. Od organa jednog čovjeka ozdrave tri a ja moram da objašnjavam zašto nosim kratki kožni šorc u "po' bijela dana".

Propast uma.






džemper,majica- Lindex
šorc- H&M
jakna- Stradivarius
naočale, čarape - Ebay
štrample- Penti (Didaco BiH )

You Might Also Like

2 komentari

  1. Što se tiče kombinacije sjajna je, čarape i se posebno svidjaju. I što ne bi nosila šorc u po bela dana.. :) A što se tiče svega što si napisala, apsolutno se slažem sa tobom. Jako je tužno što je danas sistem vrednosti totalno poremećen. Većina je u fazonu da ih ništa ne interesuje, totalno su nezainteresovani za bilo kakva dešavanja u svetu, državi dokle god imaju šta da jedu i dokle god mogu da bulje u svoj televizor bezbrižno. Jer naravno da je lakše razmišljati i pričati ko je bio sa kim, kad je komšinica došla kući i da li se napila, nego mučiti svoj mozak sa nekim malo bitnijim i ozbiljnijim temama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To i ja kažem, ću da nosim kad mi se nosi! Ne znam da li mi je smiješno u šta se sve pretvorilo i kolika površnost vlada ili da se zapitam pa počnem plakati, u šta može da nas, generalno, odvede?! Muka mi je od bavljenja trivijalnim stvarima, OK je i komentarisati, ogovarati s vremena na vrijeme, baviti se bijelim ili crnim patikama ali frustrirajuće je što to postaje JEDINO ZANIMANJE; samo to, ništa više nije predmet interesovanja. Nema ŽELJE a o volji da i ne pričam, nikakav napredak, poboljšanje... NE, ugazili smo u jednu ljigavu zonu u kojoj je bitno da, i ako te tuku, nemoj samo po glavi. Želim devedesete nazad!!!! :(

      Izbriši