A možda i možemo?!

12.3.16

Treba mi restart. Od odraslosti. I života.

Po prirodi sam sikirant.
Na pitanje "prestaneš li ikad razmišljati" dajem kategorično NE sa uzvičnikom jer od trenutka buđenja do ponovnog odlaska u krevet razmišljam. I brinem. O svemu.
Glupostima najviše.

I kukam. Po prirodi sam i zajedljivi kukant.
I nikada se ne upoređujem sa starom verzijom sebe da shvatim neki napredak. 
Ne upoređujem se ni sa ljudima kojima je gore nego meni. Uvijek sa boljim i najboljim. 
I to je jako stresno. Valjda zato imam imam savršeno sređen niz različitih bolesti koje izaziva samo i isključivo stres. 

Ali sve primam srcu. 

Do prije 3 mjeseca sve to sam držala u sebi, plakala jednom godišnje. 
Sad već plačem malo češće.

U svoj toj brzini koju nam nameće život, često se dešava da nemamo vremena ni sami za sebe i bližnje a kamo li za tamo nekog nepoznatog. A to nije uredu. Oni koji nemaju nikog svog trebaju pomoć nas koji imamo. Možda ne previše ali taman dovoljno da možemo i podijeliti.
Kada je dječak u emisiji "Ispuni mi želju" poželio koze da od njih može da živi i preživi, ja sam htjela novi telefon. I nisam zaplakala. Dirnulo me, dodalo još jednu stavku na spisak stvari o kojima se zamaram ali isto tako znam da te stavke uvijek uspješno križam u glavi.
Neke prije, neke kasnije.
Nisam zaplakala na tog dječaka. Ali na ovo jesam...


Nisu me slomile dječije suze, one lako poteku ali jesu suze majke i oca.
Na komade.

Nekoliko dana prije sam u jednoj emisiji pričala o vrijednosti bloga i šta on za mene predstavlja.
Drugarstvo. 
E pa ovaj put sam poznanstva i drugarstva odlučila iskoristiti malo drugačije;
nekoliko blogerki iz BiH je odlučilo da kad se male ruke slože, sve se može. 
Čak i ako smo kilometrima udaljene jedna od druge.

HUMANITARNA AKCIJA
PROJEKAT

Nazovite to kako hoćete, nama nije bitno.

MakeuupforbreakfestIDentitetRed queen, moja malenkost i još jedna blogerica koja želi ostati potpuno anonimna ali koja će donirati predmet za prodaju ćemo pokušati dati svoj mali doprinos a u svrhu podizanja svijesti da, ma koliko nama nešto trebalo, postoje i potrebitiji. 
I ma koliko se nešto činilo malo, nekom ko ima bukvalno NIŠTA će da znači mnogo.

Nas 5 ćemo kroz narednih nekoliko sedmica na Facebook stranicama blogova organizovati aukciju humanitarnog karaktera. 

Šta i kako?

Prvi krug prodaje i prikupljanja novca će trajati 5 sedmica, svaka od nas ima priliku 7 dana da maksimalno promoviše prodaju predmeta nakon čega se ista zaključuje najvišom ponudom.
Sve će se odigravati na Facebooku, kroz komentare, transparentno. Nakon dogovorene prodaje, uplata ide na žiro račun blogerke koja je donirala predmet za aukciju uz obavezno prilaganje fotografija da je novac uplaćen i da je predmet poslan kupcu. 
Početna cijena svega ponuđenog će biti 5 ili 10KM, ovisno o čemu je riječ.

Nakon što svaka od nas proda "to nešto", odnosno nakon 5 sedmica, sav dobijeni novac ćemo da skupimo i uputimo nekom kome treba. Da li će to biti fondacija, udruženje, preko emisije ili direktno nekom koga znamo/ znate, to ćete nam pomoći upravo VI, koji čitate i koji ćete, nadam se, učestvovati u aukcijama. Možda će da bude uspješno a možda nećemo prikupiti više od 50KM za 5 stvari ali i nešto je bolje od ničeg.

Cijelu stvar pokreće Tamara sa "Make- up for breakfest" bloga.
Njena aukcija počinje u nedjelju, 13.03. 2016 u 20:00h na Facebooku i trajaće do 20.03.2016 do 20:00h kada će biti zaključena najviša ponuda. Do tad će biti pripremljena aukcija druge blogerke koja kreće završetkom prethodne. Nema praznog hoda :)

Iskreno se nadam da će što više vas da podrži ovo što radimo, ako ne učešćem u aukciji onda barem lajkom i podjelom, što više ljudi vidi veće su šanse da nam ovo uspije i potraje.

MOŽDA I MOŽEMO!!!





You Might Also Like

0 komentari