Avon Planet Spa- grupna recenzija: lice, ruke i tijelo

21.3.16

OK, 7 dana je sasvim dovoljna pauza za napraviti kada je u pitanju blog i bloganje i vrijeme je za povratak. Posljednjih nekoliko postova nisu bili ni outfiti ni recenzije... 

Pisala sam.
Htjela i morala. Uskoro ovaj blog (opet?!) mijenja izgled.
Više ću da se bavim upravo tipkarenjem i komentarisanjem svega i svačega, pa ko pročita- super!
Ne, neće prestati outiti ni recenzije, biće samo puno noviteta i definitivno jedno "uozbiljenje" priče koja se zove "Maaja's world". 

U posljednje vrijeme sve novo što isprobam, od preprative do dekorative me oduševi.
Generalno se trudim i pisati samo o dobrim proizvodima ALI nekad kad bacim netakomale pare za nešto što baš nikako ne vrijedi, onda reagujem. 

Ovaj put vam donosim grupnu rcenziju tri odlična proizvoda iz Avon Planet Spa linije;
Planet Spa Luxirously refining peel off maska za lice sa ekstraktom crnog kavijara te Treasures of the desert kremu za ruke i maslac za tijelo a sa ekstraktom marokanskog arganovog ulja.



____________________

LUXURIOUSLY REFINING, peel off,
 MASKA ZA LICE SA EKSTRAKTOM CRNOG KAVIJARA

Crna kartonska kutija, mat klasično,  "tuba" pakovanje, elegancija sa zlatnim slovima i čvrstim klik čepom za zatvaranje je sve što trebate znati o pakovanju. 
Solidno i korektno. Masku sam dobila na poklon od drugarice a u trenutnom Avonovom katalogu je možete naći po zaista posebno posebnoj cijeni od samo 3,5KM ukoliko naručite bilo koji proizvod iz cijele brošure. WOOW! Inače, redovna cijena je 13KM i za te pare dobijete 75 ml fensi proizvoda jako guste, gelaste strukture, proziran sa zlatnim česticama.


Nanosi se na potpuno čisto i suho lice a kao i sve ostale maske, potrebno je izbjegavati područje oko očiju. Zbog svoje guste i ljepljive teksture, ja ovu masku nanosim pljosnatim sintetičkim kistom. Preporučuje se držanje 20ak minuta, odnosno, dok se isti na licu ne osuši s tim da kod mene to zna potrajati i pola sata. Ima blagi, nenapadni miris i to baš kad dobro aktiviram njušku, onda osjetim. 

Preporučuje se korištenje 2- 3 puta sedmično ali i jednom svakih 7 dana je skroz OK.
Kad se potpuno osuši, lako se skida, skoro u "jednom komadu" i ne ostavlja neuredne tragove. 
Očisti i zagladi kožu i kod mene ova maska nije izazvala nikakav nered u vidu bubuljica, crvenila ili iritacije bilo koje vrste. Naprotiv, koža lica je glatka i meka na dodir nakon svakog korištenja.
 Ne čupa dlačice sa lica i ne morate strahovati da ćete vrištati tokom skidanja.
Ono što još praktikujem uz korištenje maske je i piling a prije samog nanošenja 
(domaća radinost, thumbs up za šećer). 

Sviđa mi se, trebala sam peel off masku za čišćenje raznoraznih prljavština koje ovih dana kupim u kancelariji i hvala Tamari na tome, kao da je čitala misli. 


____________________

TREASURES OF THE DESERT, KREMA ZA RUKE
 SA EKSTRAKTOM MAROKANSKOG ARGANOVOG ULJA

Našla i ja nakon 5 godina svoju kremu za ruke. Taaa daaa!
30ml savršene kreme upakovane u smeđu mat tubicu prediiiivnog mirisa a još divnijeg osjećaja koji pruža nakon korištenja. Marokansko argan ulje je očigledno ključan faktor koji je presudio da se zaljubim. Nisam u stanju da vam opišem miris ovo malog, bijelog čuda ali mogu samo reći da nakon mazanja svi oko mene mogu da osjete to i uživaju. Da, malo je jači i poprilično se dugo zadrži na rukama ALI ono što me kupilo je brzina upijanja. Bukvalno, mažeš i ne osjetiš. Nema masnih tragova, ljepljivosti, znojenja dlanova i sličnog a što me uvijek odbijalo od mazanja. 
Ovo je hidratantna krema koja služi svrsi, njeguje, omekšava i zaglađuje ruke a bez da vas smori.
 I miriše. Divno miriše.


Redovna cijena u katalogu joj je čak 13KM što za ovu količinu i vrstu proizvoda i nije baš malo ALI, još jedno ali... Trenutno je snižena na 3,9KM ukoliko naručite bilo koji Gel finish lak što je opet super dobra ponuda. Ili neko kremu, neko lak. Plus, kompaktna je i staje u bukvalno svaku torbu ili džep. Povlačim sve ikada rečeno da su kreme za ruke smarački proizvod, ova me uvjerila u suprotno.

____________________

TREASURES OF THE DESERT,
MASLAC ZA TIJELO SA EKSTRAKTOM MAROKANSKOG ARGANOVOG ULJA

Puteri/ maslaci za tijelo su mi redovno rezervisani za period jeseni i zime, nakon grubljeg, mehaničkog pilinga ili u krajnjem slučaju u  "pampering day" situacijama.
Za ostala, svakodnevna mazuckanja uvijek imam mlijeko za tijelo a kod istog mi je bitno upravo to da se brzo upija a njeguje i hidratizira kožu ili što bi se reklo "daj mi sve a da puno ne platim".
Možda griješim ali se čini kao da je Avon sa ovim proizvodom htio da nađe neki balans u univerzumu pa osmisli mazalicu koja je pakovana i njeguje kao puter ali opet za nijansu lakše teksture i da se brzo upija. Puter iz linije Treasures of the desert je bio dobar pokušaj. Dobar, ne odličan.


200ml proizvoda u wanna be tegla pakovanju ali od plastike. Veliki, najveći plus na svijetu ide svakoj kompaniji koja vodi računa o ovom tipu zaštite proizvoda. Prvo, u transportu nema šanse da se prospe a drugo, ne može niko prste umakati da malo provjeri kakvo je šta.
Poklopac preživio tamburanje u neseseru, neće da se prospe, ne brinite.
Sama tekstura proizvoda nije pregusta ni premasna, čak podsjeća i na neko gušće mlijeko za tijelo ali ima sitne (pretpostavljam uljane kuglice) pa je pri nanošenju najbolje da proizvod malo zagrijete među dlanovima i dalje nanosite na tijelo. Barem ja tako radim, jednostavnije je nego ganjati kuglice po nogama da se istope i razmažu. Ovaj puter je namijenjen hidrataciji kože što i radi ali da se upija dobro, i ne baš. Ne mogu ga preporučiti za svakodnevno mazanje nakon tuširanja osim ako imate vremena pričekati da fino sjedne na kožu prije oblačenja. Treba mu dugo, ja poslije kupanja pričekam barem 20ak minuta... Nakon što se upije, koža ostaje baršunasto meka i glatka na dodir a miris ne lapi tako brzo. Nakon par sati i dalje ćete osjećati zavidnu mekoću i miris.U svakom slučaju se upija brže od svih dosadašnjih putera koje sam probala ali opet nedovoljno brzo kao što bi meni trebalo. Miriše, ne izaziva iritacije i njeguje. Redovna cijena u katalogu je 11,9KM što je generalno OK cijena za ovaj tip proizvoda ali ako bi bila neka akcija, dobro će doći jer nije u pitanju neka pretjerano velika količina a i ne radi ništa spektakularno što neka druga, jeftinija mazalica ne bi.


Avonove mazalice me još nisu razočarale i nadam se da neće a naročito Planet Spa linija.
 Treba mi i neki fin piling za tijelo, neki koji bi mogao da se koristi za svakodnevno tuširanje, odnosno mehanički ali ne pregrub. Ako imate prijedlog, pišite.

Maska dobro radi posao, krema za ruke je savršene teksture i mirisa baš kao i puter iako se sporije upija. Ako niste isprobale ništa od navedenog, obavezno iskoristite ponudu za masku za lice, mislim da vrijedi a nećete se pokajati ni za ostalo. 

P.S. Vrijeme putera je sad, ne čekajte ljeto, 
neće biti zanimljiv osjećaj na tijelu na visokim temperaturama.





You Might Also Like

8 komentari

  1. Jako volim ovaj maslac za tijelo. A slažem se, avon stvarno vodi računa oko ambalaže. Lp. :* :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ambalažu je rijetko kad moguće naći primjedbu, zaista se trude i iz dana u dan je sve bolje! :)

      Izbriši
  2. Ova maska mi bas deluje interestantno. Verovatno zbog tih zlatnih cestica. :)


    March and May

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je, osjećaj na koži lica nakon korištenja je sjajan. :)

      Izbriši
  3. Maska se trenutno testira, jedva cekam da sredim i ja utiske! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovarati, meni je odlična. :)

      Izbriši
  4. Krema me posebno interesovala..rekla bih da je odlicna i volela bih da je isprobam. Jeste skuplja ali svejedno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače mrzim da mažem ruke, sve što sam probala uvijek me smaralo jer se ne upiju, budu premasne, ljepljive i slično ALI OVA me kupila... Jeste 13KM za 30ml onako, poskupo, možda ipak iskoristiti neku akciju. :D

      Izbriši