Po(d)bačaj - hoću pravo na samu sebe!

23.5.16

Generalno, nisam sklona ulasku u rasprave po internetima. To nema smisla, niko ne može da pobjedi, jer apsolutno svako od nas ima pravo na vlastito mišljenje i stav o bilo čemu.

Ne voliš homoseksualce - nemoj biti.
Ne voliš cigare - nemoj pušiti!
Ne voliš crnce, bijelce, Kineze, Arape, Moldavce ili pingvine - nemoj trošiti svoje dragocjeno vrijeme prateći šta ti isti rade samo da bi hodao/ hodala po kojekakvim portalima i Facebook stranicama i pljuvao/ pljuvala.

Voliš djecu? IMAJ IH.
Ne voliš djecu? NEMOJ IH IMATI.

Život je težak, priznajem. U jednom trenutku te vine do neba da bi te u sljedećem otres'o k'o šljivu. 
Ali je život. I nauči se živjeti sa tim. U isto vrijeme, život je jednostavan. Živi i pusti druge da žive. Formula za sreću i blagostanje.

Sve što voliš, uzmi. Sve što ne voliš zaobiđi i pusti nek' voli neko drugi.

IZABERI!
Poenta je da treba da imaš pravo i da možeš, ali svako pravo traži zauzvrat obavezu, a tvoja je mali čovječe da ne ugrožavaš drugog. Ja volim nikotin, ko može da mi zabrani da pušim? Sve dok sama zarađujem novac, sama odlučujem i gdje ću da ga trošim. Evo, ja sam odlučila da to bude kutija cigara dnevno. Prestaću onda kad osjetim potrebu za tim. Trenutno to nije slučaj.

Ko o čemu posljednjih dana, ovi o abortusu kao ubistvu, a ovi o pravu na izbor.
Nikada nisam razmišljala da bi država mogla da mi zabrani abortus. Ma u stvari ne samo država već bilo ko. Ja sam od malena skontala da je moje tijelo moje tijelo i da baš niko nema prava na njega do mene same. Nerealno mi je da se u 2016 godini dovodi u pitanje vlasništvo nad mojim jajnicima i maternicom... Al' majke mi. Je l' shvatate vi da, ako ikad igdje dođe do zabrane obavljanja abortusa da je to ustvari oduzimanje vašeg tijela - vama?! Jajnici i maternica dođu kao državni prostor za iznajmljivanje, a koji se koristi po potrebi? Formiraćemo posebna ministarstva, agencije i komisije za procjenu kada koja žena i koliko djece treba da rodi, je l'? Ma vi se šalite - recite mi da se šalite kad kažete da treba zabraniti abortus? Kojom logikom?

Što je bolan toliko teško shvatiti da SVAKA OD NAS IMA PRAVO NA IZBOR?
Je l' ovo 21. ili 12.vijek? Šta ste vi jeli k'o mali pa imate te zatucane stavove? Šta su vam davali da čitate - jesu l' išta? Jebote ljudi ginu za ideale vijekovima; leti se u svemir, presađuju se ruke i noge, prave umjetna srca, PRAVE SE UMJETNI LJUDI DA SLUŽE TEBE I MENE, ali je i dalje neprihvatljivo kad skontate da neko ima drugačiji stav od vas? Pomozite mi da shvatim, možda je zaista do mene i možda griješim kad kažem da svako ima pravo na svoj stav. 

Ja ne volim ljutu hranu, je l' to znači da treba da se svađam sa ljudima koji vole? Zelenu boju, slatku kafu, kuhani kupus - sve to ne volim, šta da radim sa ljudima koji ne misle kao ja? Na stub srama ili nož u ruke pa po kratkom postupku? Ne radi se više o nejednakim platama za muškarce i žene niti o seksizmu na radnom mjestu. Radi se o obrezivanju djevojčica da ne bi doživjele zadovoljstvo prilikom sexa i polaganju prava na moje tijelo.
Argumenti "što nije mislila na vrijeme" su toliko jadni da nije vrijedno pomena. Čuj, ŠTO NIJE MISLILA? Šta, sad ženama treba skroz uskratiti zadovoljstvo koje pruža sex osim ako isti nije samo da bi se ostvarilo potomostvo? MA DA NE BI?!

Neću da se odreknem sexa, nijedna kontracepcija nije 100% sigurna i neću da imam djecu.
Hoću pravo na abortus. Hoću pravo na samu sebe. HOĆU DA ME SE PITA!




You Might Also Like

0 komentari