2015

3.1.15

First things first, SRETNA VAM NOVA GODINA!
Nebitno bilo to žene ili muškarci, i nebitan je broj onih koji će ovo pročitati ja vam najiskrenije i od srca želim puno sreće i zdravlja u 2015 godini.

Nadam se da ste ovu novu godinu dočekali u krugu onih koje volite i sa kojima se osjećate najbolje jer je to ustvari i najbitnije.

Ovo je moj prvi post u 2015 godini i nisam htjela da to bude recenzija ili outfit već da sa vama podijelim neke svoje misli pa, koga sam već smorila, nek' ne čita dalje.

Nikad ne donosim novogodišnje odluke jer znam da od toga nema ništa.
Ako hoćete uvesti novi režim ishrane, uradićete to nekog četvrtka u martu. Pokrenuti novi posao, riješiti se nekih ljudi ili loših navika, sve to i much more možete uraditi u bilo kojem momentu, ne treba vam početak sedmice, mjeseca ili godine. 
Ako rekapituliram poslednje dvije godine, manje - više, bilo je OK. 
Više lošeg nego dobrog, i da, moja čaša je uvijek napola prazna.
To oko poluprazne čaše više smatram odlikom realista nego pesimista.

2013 je bila dobra, upoznala sam puno novih ljudi, dane sam iskorištavala maksimalno i trudila se misliti što pozitivnije da bi mi se dešavalo isto tako; kako zračiš tako privlačiš?
Yeah, right. Nije bilo dobro. Realnost me na svim planovima šamarala pa sam se nadala da će 2014 biti bolja, biiipp, opet greška, pokazala se samo gorom. Upoznala sam dobre ali i je više bilo loših ljudi, diplomirala sam ali prekasno da bih upisala postdiplomske studije a opet prekasno i za ostvarivanje nekih daljih ideja koje su se vrtjele u glavi. Borila sam se ali sam izgubila i bitku te vam sad, umjesto iz Banjaluke tipkam iz Sanskog Mosta a to je, ako sve saberem i oduzmem, najveća kazna i udarac za mene. Žalim što se u dvije i četrnaestoj nisam riješila više ljudi ali dobro, za to nikad nije kasno. Ali u isto vrijeme, žao mi je što se nisam malo više potrudila pa neke ljude zadržala u svom životu ili eventualno pokušala da ih vratim. 

Žao mi je što nisam uspjela da napredujem onako kako sam zamišljala, što sam trošila vrijeme na loše ljude, zapostavljala blog a i sebe. Zbog puno toga mi je žao ali to neće promjeniti činjenica da pišem 5 a ne 4.
Ne, nova kalendarska godina ne mijenja neke stvari.

DVIJE HILJADE I ČETRNAESTA GODINO, nisi bila dobra, napusti kuću Velikog brata.

I vama i sebi želim više dobrih ljudi i iskrenih drugara i drugarica. Želim vam zdravlje i svu sreću ovog svijeta ali vam ne želim planiranje jer ćete se razočarati kad nešto propadne, ne želim vam bilo kakva razočarenja a naročito ne ona koja zabole do kosti. I vama i sebi želim iskrenost i hrabrost da kažete ono što mislite i tako sebi olakšate živote. Bacajte manje otrovnih strelica i manje se bavite tuđim životima, 'ajmo prvo vlastite da sredimo pa ako ostane vremena, iskoristićemo to da popijemo nešto. Ostanite mi dobre, lijepe, pametne, a ne ljubomorne i pogane i manite se piskaranja ciljeva na papir, ciljevi su kao i prepreke samo u našim glavama pa 'ajmo svi zajedno da se potrudimo srediti potrgane žice i da živimo što je ugodnije moguće. 

Čitamo se već sutra sa nekim novim recenzijama.

Maja :*


You Might Also Like

16 komentari

  1. Jedan lep post, dopada mi, svakako ti zelim zdravlje i ocito vise srece, a losih ljudi sam se oslobodila, mada su i neki najbolji nazalost morali da me napuste..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno... Iskreno da ti budem, ne ocekujem da ce biti bolje, iz realizma sve vise tonem u pesimizam. :)

      Izbriši
  2. Lep post, vidim da nisi baš imala mnogo sreće prošle godine pa se nadam da će se skala prevrnuti i da ćeš je ove imati više nego što možeš da zamisliš. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. :)
      Ako bude mrvu bolje od protekle dvije godine, bicu zadovoljna... I ja tebi zelim sve najbolje. :*

      Izbriši
  3. ko zna zasto je to dobro? - tu sam recenicu jako cesto izgovaralu prethodnoj godini, vjerovatno da se utjesim... ali opet nije bila suplja prica, nego naucena lekcija.. nazalost na los nacin, ali za mene i jedini nacin hehe
    zato 2015. godine budi malo vise sebicna, pa ce se tvoji ciljevi i ostvarivati! prvo ti, pa svi ostali... pravi ljudi ce razumjeti tvoje poteze :)

    sretna ti nova godina! da bude bolja od prethodne! <3

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je puno bolje i lakse u zivotu otkad sam pocela malo vise gledati prvi sebe,pa druge. Ne kazem da treba odbaciti sve,ali treba postaviti granice za svakoga. Tek tada vidis ko je bitan i za koga se isplati zrtvovati,a ko je tu iz nekih drugih razloga i interesa. Sama sebi najbitnija,mozda.

      Izbriši
    2. Hvala na podrsci, i ja se nadam da ce biti bolje, samo, vise ne vjerujem u "kako zracis tako privlacis" i to je to... Ne ocekujem bas previse, ALI, vidjecemo. :*

      Izbriši
  4. Sretna ti Nova, imenjakinjo! Neka ti bude sto bolja! :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Znaš kak se kaže; sretna nova, jebeš staru :D

    OdgovoriIzbriši
  6. To je nažalost život,ali bit će bolje!! <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Svaka cast za post! Zelim ti sve najbolje!! Ni meni '14 nije bila dobra. Bilo je tu lijepih momenata, ali dovoljan je jedan ruzan da upropasti cijelu godinu. Samo zelim da ti kazem da budes srecna i da uzivas uz svoje najmilije dok god mozes. Nisi uspjela upisati postdipl. - nema veze, uspjeces, to se da ispraviti. Ja sam izgubila dedu i nikad ga niko nece zamijeniti ni nadoknaditi. Sto se drugih ljudi tice, ne treba da zalis-ne treba olako pustati ljude u svoj zivot. (Ja uvijek pravim tu gresku). Treba se truditi da sacuvamo prijateljstva ali do neke granice...nikad gaziti sebe zarad drugih jer se obavezno uvijek obije o glavu! Izvini, ako nastavim kuckati bice duzi moj comment nego tvoj post. Uglavnom '14 ne ponovila se a u '15 sve najbolje!!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sto bi se reklo, "svakom njegova muka najveca" ali te ipak potpuno razumijem... Gubitak drage osobe ilo teska bolest nisu nista u poredjenju sa ovim mojim ali stvarno je bila mucna godina... Nazalost, to sa promjenom kalendarske godine ne znaci da ce neke stvari isto tako da nestanu ili postanu bolje ali nekako kao da je ljudima lakse ici dalje kad to ostave iza sebe. Koliko gos uvrnuto zvucalo, cini mi se da je veci problem iskrenost nego laz, kad lazes i zatvaras se, teze ces biti povrijedjen a kad nekom das srce na dlanu i kazes bas onako kako mislis onda pokazes ranjivost... Nisam vise sigurna da li je iskrenost mana ili vrlina. Zelim ti uspjesnu 2015u, da bude makar rvu bolje od prethodne. :)

      Izbriši
  8. Također sretna Nova :D

    Zamolila bih te da mi pogledaš blog to bi mi stvarno puno znacilo
    link bloga: candymakeupgirl.blospot.com
    Puno hvala :*

    OdgovoriIzbriši