Outfit post !

15.12.12

Neku noć na FBu sam pričala sa  Midhetom i Dacom  o blogovanju, modi, poznatim i one manje poznatim, fakultetu ali i o slikanju i odjednom sam dobila takvu želju  da češće imam outfit postove ( iako sebe ne smatram nekim ko se oblači baš prosječno ) da sam odmah drugi dan sa drugaricom napravila nekoliko slikica . Nisu ništa posebno, i nisam mogla da se skidam da vidite šta je ispod jakne jer je vani bilo baš hladno ... Hvala Armini i mom Galaxy S2 koji je taj dan baš surađivao :D





kapica : H&M 
šal : Adidas
jakna : Amisu ( najtoplija, najmekaniiijaaaa jakna ikad ! )
jeans : ZARA
cipeletine : CAT
torba : Ebay ( ulov od 14 $ )
naočale : wanna be Ray Ban :D

A ispod jaknice se krije topli ZARA džemper koji ću vam pokazati opet nekad kad odlučim da se izvučem iz kuće i uhvatim nekog da me slika ! I da, nisam našminkana. biće i to :P 


EDIT : Iako sam rekla da odustajem od nagradne igre, nakon što sam vidjela kako se svi drugi bore za mene evo opet vas molim da uđete na OVAJ link i lajkujete sliku :)

You Might Also Like

75 komentari