Avon Planet spa piling za tijelo sa mineralima mrtvog mora

11.8.13

Bad, bad bloger.
BAD!

Obećala sam ovo odavno ali nisam bila raspoložena proteklih dana ni za tipkanje ni slikanje niti bilo šta.
Opet sam malo živnula, vraćam se :D


Avon piling dolazi u klasičnoj tubici i dobijete 150ml proizvoda. 
U aktuelnom katalogu ga nema, barem ne u ovom obliku već ga možete naći u kutiji, pakovan kao krema, količina 200ml, akcijska cijena 15,5KM dok je redovna 21,9KM.

A ono što se krije unutra je fantastični proizvod.
150ml fantastičnog proizvoda.



Tekstura pilinga je kao pasta, jako gusta sa crnim zrncima koji su zasluženi da odrade mehanički piling te očiste kožu. S obzirom na gustoću, potrebno je malo proizvoda, ali opet u zavisnosti od toga na kojem dijelu tijela ga koristite.  Ja ga koristim svaki drugi dan na cijelom tijelu, od vrata do stopala i zaista se osjećam fenomenalno nakon svakog korištenja.

Piling nije pregrub te nećete osjetiti neugodno grebuckanje (što uopšte nije strana pojava kod mehaničkih pilinga) ali je opet dovoljno jak da vam očisti kožu i skloni mrtve stanice sa tijela. 
Nakon korištenja koža nije isušena ali njegovanje nekim losionom se preporučuje bez obzira da li se pilingirate ili ne. Ja se mazuckam baby kremicom nakon kupanja, tuširanja pa tako da je koristim i nakon korištenja pilinga. Ne izaziva nikakve iritacije, koža nije crvena, oštećena, isušena samo besprijekorno glatka i mekana. Ono što mu je veliki, ali velikiiii plus je miris.
Ja sa tim opisivanjem nisam dobra, fkt ne znam kako da opišem kako nešto miriše da me neko razumije.
Miris je jak, intenzivan. Takvo nešto sam sretala sam kod soli za kupanje.
Nekako je oporo ( evo sad ga njuškam i izletilo mi je svud po nosu) ali ne toliko da vas glava zaboli. 
Što ga više njuškam to me više podsjeća kao da sam ga sretala u nekim muškim parfemima.
U svakom slučaju, nije mi neugodan miris a ostaje satima na tijelu.
Doslovce
SATIMA!

Nisam imala nikad ni losion za tijelo ni parfemsku kremu a tek ne piling čiji miris toliko dugo ostaje na tijelu
a ne guši, ne smara i neće glava da vas boli već naprosto nećete ni same vjerovati da je miris još tu.
Možda kad bi koristila neko mirisno ulje, ili mazalicu bi taj miris i nestao, ali ovako neutralna baby kremica ne ubija to i uživam a naročito ako sam ga koristila prije spavanja.

Ja nisam veliki ljubitelj ovih "kupovnih" pilinga. 
Uvijek sam radije birala onaj sa kukuruznim brašnom, maslinovim uljem i malo vode ili 
smeđi šećer i maslinovo ulje koji su jaki i baš onako, izribaju kožu. Pored tih domaćih uvijek sam isprobavala i ove tubice, kutijice i slično i ništa mi nije bilo dobro kao ovaj.
Možda ne toliko zbog posla koji radi koliko zbog izuzetnog mirisa koji se zadržava satima.

Da li ste koristile ovaj piling, ako jeste šta mislite o njemu a ako niste, planirate li?

:)

You Might Also Like

23 komentari