Gold rush - Avon paleta

5.12.13

Ako pratite BiH blogerke, a vjerujem da pratite, onda ste već mogle vidjeti ovu divoticu koju su neke od nas dobile na poklon od Avona :))

Kad me zvao čiko da uruči paket nisam bila u Banja Luci pa sam jedva dočekala da se vratim i vidim šta mi to lijepo Avon opet šalje. I kao uvijek, oduševljenje. 

Ja izgleda poslednja predstavljam ovu divoticu ali nema veze, nikad nije kasno za lijepe stvari.


Ovako izgleda paleta a dobijete je umotanu u nešto nedefinisano, nije celofan već onaj mekani materijal, ja sam to viđala samo još kad sam kupovala LCD monitor :D plus onaj pucketajući đavo
 (HOĆEMO ADEKVATAN PREVOD NA BHS JEZIK ZA BUBBLE WRAP, HVALA!) i kartonska kutija.

Paleta je veličine male sveske, taman kompaktna da imate sve na jednom mjestu, dosta proizvoda a ne zauzima previše prostora. Ima super iskoristivo ogledalo i za puta je savršena.




Paleta je dodatno zaštićena kad je otvorite.
A ono što vas čeka nakon otvaranja je 9 većih sjenila te 4 mala koja mi više liče na highlightere tako da su iskoristiva na više načina, 3 sjaja za usne, 3 kistića te 2 rumenila.


Sjenila su OK pigmentovana i simpatične su nijanse. Čak su m sva iskoristiva, kako u dnevnoj tako i večernjo varijanti sve zavisno kako odlučite da ih iskombinujete. Kistić za sjenila koji dobijete je tipični i dolazi uz sve a a ga vala mogu iskoristiti. Ovaj npr. koristim tako što najsvjetlije sjenilo, koje u tom looku koristim stavim na unutarnji kut oka, često to bude i neko od ova 4 mala, samo da malo "zasjajim" oči. U te svrhe mi je dobar, za sve ostalo i ne baš. Ali ne sumnjam da se neko i sa ovim može snaći, moja bivša cimerka se fantastično našminka sa dvije sjene i ovim tipom kista.


























Manja sjenila ili ova koja mogu biti iskorištena kao highlighter su solidne pigmentacije i nijansi, ova poslednja u nizu je malo nepraktina u te svrhe ali na očima je ok. Pored toga, 3 sjaja za usne koje baš i ne koristim ali sam isprobala. Pigmentacija i nije baš na zavidnom nivou, kao ni kod regularnih pakovanja ali nisam tako nešto ni očekivala. Kistićmožete iskoristiti ali je patnja tako da preporučujem da nabavite neki drugi.

Najveće iznenađenje su ova dva super-duper breskvasta rumenila, jedno shimmerasto a drugo i ne baš.
Nisu previše pigmentovana što je skroz OK, naročito ova nijansa i zimi. Koristim ih svaki dan i mislim da ću ubrzo da dotaknem dno ako nastavim ovim tempom.
 Četkica je za nanošenje rumenila neiskoristiva, ali opet, imam jedan highlighter koji često koristim pa se pripomognem ovom četkicom ( čitaj: gospođica je otišla na put i zaboravila pola kistova).

Redovna cijena u katalogu je 56KM što je ipak malo previše ali u aktuelnom katalogu je 39,9KM i to je sasvim solidna cijena i mislim da bi trebale da požurite i naručite jednu. Ako ne sebi onda sigurno kao poklon, vjerujem da će se ovoj divoti obradovati svaka žena, bez obzira na godine naročito jer ima toliko toga na jednom mjestu, iskoristivo ogledalo i kompaktna je pa ne zauzima previše mjesta, naročito ako putujete...

You Might Also Like

6 komentari