Šta je u mojoj torbi?

11.10.13

Toliko volim ove postove a jedva sam se natjerala da isti uradim...
Nekako volim zaviriti u postove koji pokazuju sadržaj torbe. I vi, jelde? 

PRIZNAJTE! Nije sramota :P

Veći dio torbi koje imam su crne ili im crna dominira. A i kad se navadim na jednu onda je nosim dok ne dosadim i Bogu i narodu. Ne mijenjam. Tako je i ovih dana.

Pokazaću vam koju torbu neprestano nosim i šta je u njoj... I to u onim danima kad i nema baš previše stvari. Oni dani kad sam od 8 do 20:00h vani ja vučem kofer u kojem ćete i izgubljenu mačku naći.



Torba je ručni rad moje drugarice Maje čije ste radove već mogli vidjeti u prethodnim postovima.
Klik, klik na Mali Svijet Mašte po svoj primjerak ove ušare, kako je ja zovem.

Naprosto je obožavam!
A šta se krije u njoj?


Odakle da krenem?
Ajd ovako...


Avon novčanik. Star je više od 3 godine i raspada se ali nisam mu još našla adekvatnu zamjenu tako da, ovaj će još da posluži. Praktičan je, koštao nekih 10ak KM i baš se dobro drži. Dalje, neki pokušaj pernice u kojem mi stoje pera, brisač tinte i grafitna olovka. Ovo crno lakovano je kao neseser u kojem su mi došli neki Avon kistovi ali koristim ga da potrpam ruževe, labela, bijelu olovku bez koje ne idem nigdje, naročito ujutro. Popravi situaciju tokom dana :D i da, futrola sa naočalama. Iz dana u dan sam ćoravija.

  A danas su tu GR ruž u nijansi 121, Avon u nijansi Peach peck i sjaj za usne  Peachly peck. 
I klasično Balea labello, uvijek se vuca a nikad ga ne stavljam.


Ljubav najveća :D
Ljudi, ja bez telefona ne mogu funkcionisati. Niti spavam niti u WC idem a da ga ne nosim.
Uvijek i svaki. A naročito moja ljubavica Samsung Galaxy S4. Ahh <3

Je l' glupo da se toliko voli neki uređaj? Hmh, baš me briga :D
Trenutno bokser maskica i neizbježne slušalice, vječito zapetljane. Stvarno je vrijeme da nabavim onu žiraficu da se ne petljaju više. I to odmah sad na Ebay.

Mob mi nije nikad u torbi, uvijek je u džepu, češće u ruci. Ali hajde, podrazumjeva se da je "za u torbu".


Maramice, naročito sad kako se približava jesen, ni maketi bez njih.
Octanisept, Pantenol i Hidraciklin mast su jer sam prije par dana izvadila piercing sa prsta i onda stalno čistim i mažem. Octanisepotom i Hidraciklinom da bi zaraslo što prije i ne bi bilo otvrdnuća a Pantenolom takođe za zarastanje i da pomaže zacijeljivanju ožiljka.

Od ostalih stvari sa slike tu su Versace Crystal Noir, NAJDRAŽI PARFEM IKAD! I ne baš tako jeftin. Mrzim što košta 100KM, ubija me to :( a ovvaj drugi, La Rive cash je kupljen na preporuku nečiju, ne znam tačno... jedna čitateljka a čini mi se i Snow. Nebitno. Bitno je da košta manje od 9 KM  i nije kopija nego pljunuti oriđiđi. Miriše zbilja savršeno, ma u bocu ko Lady Million. A mogu reći i da traje... poprilično dugo, naročito na odjeći. Iako ću nastaviti kupovati Versace i moram zbaviti Lolitu a  što se Lady Million tiče definitivno će ova Cash verzija da bude opticaju.

Šta još?
Ah, da... naočale. Ko zna koje ove godine, sve ja to polomim, ne isplati se da ikakve imam. 
Danas u torbi dvoje jer sam stavila jedne pa skontala da ne valjaju i tutnula u torbu pa nabacila druge na glavu. Balea deo spray bez čepa jer ga redovito izgubim, Cedevita bombone su ulje jer ih mrzim, baš su mi odvratne. Orbit i čoko mint su tu jer ne mogu još uvijek da koristim žvake.

Hihi, i mini bonton koji sam kupila u lokalnoj knjižari i stalno je u torbi ili novčaniku. 
Kul mi je. Nisam zaboravila ni da je tu Avon Ideal Flawless puder u kamenu, redovno se vucara po torbi, mogu ga recenzirati ako baš hoćete ali nije mii nešto. Osim što fino izgleda i praktično je za torbe.

Inače, tu su redovno i index i fotoaparat ali izostavila sam ih sa ove izložbe.
Ovo je dan kad je torba baš prazna i skroz mi je neobično, navikla sam k'o magarac da teglim sve potrebno i nepotrebno. Od energetskih pića, vode, punjača za telefon, i čokoladica.

Bila sam skroz fina. 


Šta vi nosite u svojoj torbi? :)

You Might Also Like

44 komentari