It' s all about HUNTER!

8.11.13

Oke, o razlozima zbog kojih ne postam već skoro mjesec dana je suvišno govoriti...
Mogu samo reći da je iza mene buran mjesec, dešavale su se i dobre i loše stvari, možda loše više nego dobro, putovala sam puno, upoznavala nove ljude, naučila nove stvari, postavila nove ciljeve i rokove da iste ostvarim...

Na FB stranici bloga sam tu i tamo ubacivala neku sliku i, iako sam najavljivala, nisam bila u mogućnosti da recenziram dugo, dugo pa ću se potruditi da u narednih 10ak dana to ispravim jer uzimam "godišnji odmor" od svih obaveza i stavljam ih na čekanje barem neko vrijeme. Kad saberem i oduzmem, dobre stvari su poništile sve loše pa, iako sam umorna i spavam po 4h dnevno proteklih 20ak dana, osjećam se ispunjeno i fenomenalno. I nikad, ali NIKAD mi drugarstva nisu više značila, ovo je period u kojem sam skontala koliko ne mogu da postojim bez nekih ljudi...

Ali, idemo dalje :D
Prije recenzije, outfit post. Jednostavno moram.

Ako me pratite redovno onda se vjerovatno sjećate i wishliste sa koje, polako ali sigurno, precrtavam stvari tako da će uskoro doći vrijeme da pravim novu, naravno.
Nego, da ne odugovlačim više, evo sličica :)))




haljina - H&M
džemperak - ZARA
kaput - AMISU
prsluk - no name 
čizme -  HUNTER (Office shoes)

I da, što se tiče Hunterki, nije tajna da su stigle u Office shoes i redovna cijena im je 215KM aliiiii, ako budete brze onda stignete iskoristiti i pOpust od 20% koji je trenutno aktuelan pa crne dobiti za 172KM a ljubičanstvene za 180...









torba -  Avon

You Might Also Like

32 komentari