Colour, texture, pattern & shine.

22.11.13

Nastavne i vannastavne aktivnosti su me dovele do toga da sam primala boce, bila zakovana za krevet a tableturine još uvijek pijem. Sve što radim u poslednje vrijeme je iscrpljujuće i skoro da mi ne ostavlja vrijeme koje bi mogla da posvetim sebi, a samim tim i blogu, ali me u potpunosti ispunjava i čini sretnom. To što sam bila u krevetu nekoliko dana  je ipak i dobro došlo jer sam se naspavala, odmorila i odradila neke stvari koje sam odlagala danima... A i kad ležite po cijeli dan različite ideje se vrzmaju po glavi. 

Jedna od mnogobrojnih se tiče i svih vas koji me pratite ali o tome ćemo nešto kasnije, 
dok nam pokuca decembar :))

Kiša je padala cijeli dan, bilo mi je dosadno i nisam više mogla da budem  krevetu pa sam navukla prvo što mi je palo pod ruke a našao se ovaj džemperak sa Sammydress.com, preletila par puta peglom jer mi je kosa bila užasna i skontala da cijelu stvar mogu spasiti jedino šeširićem. I bilo je baš fino.

Naravno da je fino kad sam bila sa najboljom drugaricom.
Nama je uvijek fino.
Skoro uvijek.

Imamo dobre trenutke :P








košulja - Pixys (man)
suknja - Caliope
prsluk -  no name + DIY
šeširić - New Yorker (man)
čizme - Retro shoes
torba - Avon



You Might Also Like

7 komentari