Hair care team

28.8.13

Ja volim svoju kosu.
Ali stvarno volim.

I mogu biti obučena najbezveznije i nenašminkana ali ako mi kosa
izgleda kako treba osjećam se odlično. I tako svaki put!
Međutim, od slnog farbanja, feniranja, peglanja, uvijanja i nije baš kako sam navikla.
U principu, imam problem u poslednje vrijeme sa tim da mi je kosa "teška" i da šta god uradim ona
nekako "padne" i ne izgleda fino. A ja tako hoću volumeeen kao što je nekad bilo :(

Već skoro godinu dana isprobavam različite šampone i regeneratore, maske, sprejeve i šta sve ali 
uspješnu kombinaciju nisam još sklopila ali sve vodi ka tome da se opet vratim Bojanin šampon
i onaj obični, žuti regenerator...

Trenutni tim izgleda ovako


Pa da krenemo redom...


Johnson's baby šampon, kupila da isprobam i OK je. Trenutno mi odgovara.
Kupila sam i veliko pakovanje u DMu jer je snižen na 5,20KM i uzela sam kamilica verziju.
Nije agresivan i super je rješenje za nas koji kosu peremo svaki dan iako fkt moram 
da kupim sastojke i mućkam onaj Bojanin, dosta sam pauzirala sa njim, vrijeme je
za akciju :P
Što se tiče ovog Balea regeneratora on mi je tako-tako. Ni preloš ni posebno dobar.
Kupila sam ga u nedostatku ideje šta sledeće da probam, fino je mirisao a bio jeftin pa 
što da ne. Neću ponoviti kupovinu jer pored mirisa ništa drugo ne radi.
Ne njeguje mi dovoljno kao što očekujem od regernatora a i miris se brzo gubi.
Cijena je negdje oko 3KM.


Avon Advance Techniques sa arganovim ulje je maska koja se trenutno vrti...
Cijena u aktuelnom katalogu je 9,5KM a redovna 11,5KM za 150ml proizvoda,
Opet, ne radi baš ono što očekujem od maske a to je dodatna njega dlake, makar izvana da 
maskira i učini kosu nježnijom na dodir. Miriše OK, cijena nieje loša ali ja bi
da malo više njeguje. Ne očekujem da mi oporavi kosu ali makar da bude mekanija :(

Vraćam se na BonaCura masku, crvena linija, za posebno oštećenu kosu.
Znam da je negdje oko 25KM ali vrijedi i ja ću je definitivno kupiti čim ovu potrošim.
Ova je OK ako nemate previše suhu kosu. Meni i nije baš najbolje rješenje.


A evo i dvije prskalice i Avonov serum za vrhove.
U Wash'n'Go prskaalicu sam polagala nade jer je Snow rekla kako je super za volumen.
Meni ne. Prvih 15 minuta nakon sušenja je OK i onda ništa. Negdje oko 4KM u Mercatoru.
Fino miriše, ne slijepi kosu ali neću ponovo kupiti jer isprobavaću dalje prskalice za volumen.

Avon sprej na kojem piše "Daily refresher" je nešto što špricam samo onako.
Kupila sam na nekom ludom sniženju za 2KM. Čak i ne miriše nešto posebno ali da se ne baci :P

Avonov čuveni "zeleni serum za vrhove" kako čujem da ga većina cura zove.
I većina ga voli :D 
Ne masti, lijepo miriše, lagan je na kosi i poprilično zagladi vrhove.
Može na mokru i na suhu kosu. Ja više volim na suhu, isfeniranu/ispeglanu i jako malo,
kapljica, dvije na dlanove i po kosi. Ovo mi je ko zna koja bočica ali ipak ću kad ovaj potrošim
kupiti onaj sa argannovim uljem da isprobam.


Najbolji lak za kosu, IIIIKAAAD!
Kupljen na preporuku najbolje drugarice, 4,95KM i kupovaću dok ga budu 
proizvodili. Ovo mi je vjerovatno sedma, osma boca. 
Bez laka u poslednje vrijeme ne mogu da živim, špricam ga konstantno.
Ovaj je  presavršen, kad se "loknam" ludilo dobro izdrži.
Imala sam i skuplje i jeftinije, isprobavala svašta ali ovo je moj HG lak za kosu.
Trenutno pri kraju, hvata me panika što nemam zalihe :D

I, šećer na kraju...

Macadamia NO TANGLE BRUSH



Svi nešto hvale ovu četku, pišu o njoj ma samo što ne leti...
Ja i nissam bila zagrijana. Naročito ne za Tangle teezer jer sam bila u fazonu 
"nisam luda da dajem 20KM za četku"...
Doduše svako moje češljanje bilo mokre, bilo suhe kose je završavalo u suzama
(čitaj:svaki dan!) ali i dalje nisam htjela da probam i pored svih pozitivnih
iskustava. I onda jedan dan operem kosu, stavim regenerator, masku, našpricam,
krenem češljati i fkt plačem. Još mi dodatno Neira nahvali kako je moram imati
i prije nego sam se snašla, bila je u korpi, plaćena i na putu za BiH :D

Kupila sam je na BeautyBay.com
za 15ak KM što je super povoljno jer u CMu košta 25KM.

Jedva sam čekala da dođe i odmah sam prala kosu da isprobam.
I gle čuda, ne čupa :O
Ja ne mogu d vjerujem. Pokušavam dalje ...
Sve zapetljane vrhove raščešlja bez ikakvih problema, ne čupam, ne vučem i nema suza.

I sad smo najbolje drugarice :D

Družimo se svaki dan i ne bi je dala nema šanse. Planiram da probam i Tangle teezer
jer je kompaktnija i lakša za u torbu. 
Ova super češlja i suhu i mokru kosu, napokon nema jaukanja
nakon kupanja ili kad negdje krenem. Stvarno je premekana a u isto vrijeme super raspetlja,
počešlja i nekako masira tjeme. Volim je. I moja frizerka je odlučil da naruči sebi za salon, pa mama
komšinice, drugarice... Ja već vidim sebe kako sam im svima naručila, stiže paket,
raja na carini otvorila i skontaju švercam. Al' neka. Nek' su žene sretne i da se fino češljaju :D

Ukrtko, ovo je moja trenutna postava za njegu kose. 
Imate li vi neke preporuke za proizvode za volumen kose?
U uho sam se pretvorila :D

You Might Also Like

52 komentari