Avon Magix - face perfector SPF20

25.8.13


Avon Magix face perfector primer sa SPF20.
Dolazi u crnoj, elegantnoj kartonskoj kutiji ( meni je crno uvijek elegantno) koja krije 30ml
proizvodaa u bijeloj, pljosnatoj tubici i sa crnim čepom.
Trenutno ga nema u katalogu a ja se baš ne sjećam cijene.
Editovaću post naknadno čim se pojavi :)

Skeptična sam prema primerime jer su me do sad svi razočarali, odnosno ako nisu dodatno mastili bili su komedogeni, ako nisu ovo prvo i drugo jesu nešto treće. 
Generalno, mislim da ću odustati od primera i posvetiti se matirujaćim kremama i tekućim puderima.



Usko grlo na tubici dozvoljava da dozirate proizvod taman onoliko koliko treba a i poprilično je higijenski.
Ustvari, sve što se ne grabi rukava, prstima je meni automatski higijensko.
Pljosnata bočica krije bjelkast sadržaj koji obećav zaglađenost kože na koju bi puder bolje trebao da "sjedne" i da se tu zadrži duže. Matiranje, doduše, Avon i ne obećava...

Meni je dovoljna količina kao zrno graška da prekrijem cijelo lice, nanosim ga prstima i zaista ostavlja baršunast osjećaj na koži a pored toga ima i SPF20. 
Ali, da li taj baršunasti osjećaj traje, da li zadržava duže puder na svom mjestu?

I ne baš. 

Nakon nanošenja primera sačekam nekoliko trenutaka prije nanošenja pudera.
U toku testiranja, koristila sam različite pudere i nanosila iste 
pljosnatim kistom, bockalicama, RT FE, RT buffing kistom te spužvicma i prstima. 
Puder nije stojao duže nego kad to radim bez primera.
Ono što jesam primjetila je da zagladi lice, popuni eventualne sitne ožiljke te samim tim puder koji nanosite kasnije izgleda bolje na licu. Ali ne traje duže. 
Štaviše, meni se T-zona se presijavala prije i više nego kad ne stavljam primer. 
Pokušala sam nosiiti sam primer, čisto radi fore da vidim kako se ponaša.



Lučenje sebuma na nosu je bio pojačano dok je na obrazima situacija bila čisto OK, sam primer daje neki blago dewy i highlightovan izgled pa kontam 
da bi pojedinim djevojkama koje imaju savršenu kožu bio pun pogodak.
Daje licu sjaj, ima SPF20 a nije težak i primjetan.

Ali, ipak preporuke ovima sa mješovitom i masnom kožom da nije baš idealno rješenje. 
Prije za ove sa normalnom i suhom.
Ja sam polagala više nade u isti, 
samo ne znam što sam očekivala matiranje kad se to i ne navodi ali eto,
 blentavo žensko.

Jeste li probale ovaj primer, ako da, šta mislite o njemu i ako niste, hoćete li moždaa probati? :)

You Might Also Like

15 komentari