Murad Ban Blemishes - starter kit

13.8.13

Hmh... već neko vrijeme razmišljam kako da krenem sa  recenzijom jer imam totalno love -  hate odnos sa ovim setom pa nisam bila sigurna odakle da krenem, kako da vam opišem...

Ali hajde, nekako ću :D

Riječ je o Murad starter setu za lice koji pomaže
 u borbi protiv bubuljica i nepravilnosti na licu 
a sadrži 4 mini proizvoda.



U setu dobijete:
- gel za umivanje 60ml
- gel kremicu, tretman za piling 30ml
- fluid, odnosno skin perfecting losion 30ml
- koncentrovana krema za ciljano djelovanje na bubuljice 7,5ml

Imam osjećaj da će ovo da se otegne...

Ja muku mučim sa problematičnim licem već duže vrijeme a sve zbog policističnih jajnika.
Dodatni problem je preosjetljivost kože koja reaguje burno na dosta toga.
A kad dodam i činjenicu da ustvari negativno reagujem na salicilnu kiselinu dobijete blagu katastrofu i vječitu borbu sa bubuljicama, komedonima te paletom proizvoda koje koristim ili ću tek isprobati.
Spremna sam isprobati sve što mi se servira bez obzira na cijenu ali od sad zaobilazim salicilnu kiselinu.
Dodatni problem je i što mi se koža svega brzo zasiti i ako je nešto valjalo 2 mjeseca ne
 znači da će i još dva.

O Murad proizvodima sam čitala i dobro i loše. Nekom su pomogli, nekom ništa.
I odlučila sam i ja probati ovaj Ban Blemishes setić jer mi se učinio kao najpogodniji.
Pored njega sam kupila i tonik o kojem ću posebno pisati.

Cijena seta i nije mala. U BiH apotekama ga nema ali online ćete morati dati svoticu za ovo čudo.
Naravno, ako pomaže, ništa nije skupo, makar je to moja politika...
Ne sjećam se tačno koliko sam ja platila jer je moj bio nekim čudnim putevima sive ekonomije :P

Imate ga na feelunique.com.



Kao što sam i rekla, 4 proizvoda za njegu kože + tonik.
Umivanje, čišćenje, mazuckanje i tako ukrug.
Nakon mjesec dana, ja presretna jer su mi se pore smanjile, bubuljice povukle, a uz kombinaciju sa uljem čajevca i ožiljici počeli da blijede... Zamislite moju sreću tih dana :)


Gel za umivanje, 60ml


Kao što vidite, skoro da ga i nema.
Da, nekom će da zasmeta što nisam slikala nove proozvode ali baš me briga.
Ovo je dokaz da sam koristila, istestirala i kome ne odgovara, jbg...

Nakon prvog umivanja, znači malo gela pa na lice da zapjeni, osjetila sam blago peckanje i osjećaj hlađenja
koji nije bio neugodan. Već nakon 2 - 3 korištenja, taj osjećaj je nestao i najnormalnije sam se umivala ujutro i naveče i u međuvremenu, ako sam išla negdje pa skidala šminku i slično.
Nakon potrošene pola bočice, odlučila sam da ga koristim sa spužvicom za umivanje iz DMa i bilo je još bolje jer je trenala zbilja manja količina da fino očistim lice.
Nakon korištenja obrazi su bili isušeni, ali ne previše a lučenje sebuma dovedeno pod kontrolu.
Gel još uvijek smatram dobrim, iako pomalo isušuje, planiram kupiti full size ali samo za umivanje prije spavanja, odnosno nakon skidanja šminke...

Gel krema,30ml



Previše vodenasto da bude krema a previše gusto da kažem da je tečnost...
Shvatili ste šta je pjesnik htio reći :P

Uglavnom, ovo je drugi korak.
Može se nanositi na cijelo lice ili ciljano na neko područje.
Prvo  sam mazala na cijelo a onda kasnije samo na najproblematičnije dijelove.
I nakon više od mjesec dana korištenja vidite koliko je ostalo jer fkt malo treba za cijelo lice.
Priznajem da nisam guglala ali kontam da je ovo onaj dio koji obavlja hemijski piling i slično jer se nakon upotrebe preporučuje staviti i kremu, odnosno fluid koji dolazi takođe u setu.
( Na početku takođe peckalo, prestalo nakon 3 - 4 mazanja).
Prvih mjesec dana, bez isušivanja i kontra efekata.
Glatka koža bez bubuljica, smanjene pore, smanjeno lučenje sebuma, SAVRŠENO!
A ondaaaa!

Maksimalno isušivanje to de mjere da mi se najmasniji dio lica, nos, ljuštio.
Obrazi su me zatezali, peckalo, crveno, stvarale su se nove, potkožne bubuljice bolne na dodir.
Pokušam i dalje sa korištenjem samo na neka područja, bez promjene.
I dalje žari, pecka, boli, ljušti se, ogromne bubuljice.
I prestanem.

Fluid,30ml



Korak, komada tri.
Ovo je fluid koji se preporučuje nakon onog gela, kreme, tečnosti ili šta već a može i samostalno.
Ja probala i jedno i drugo. U oba slučaja koža mekana, kontrola sebuma čisto OK, bez ikakvih dodatnih iritacija. Pogađate, prvih mjesec dana :D

Nakon toga pokušavala sam različite kombinacije.
Gel sa fluidom, bez fluida. Fluid sam i slično ali nije palilo.
I on je počeo da mi masti dodatno T-zonu, izaziva potkožne bubuljice i različita sranja na licu.
Jednostano nisam mogla da vjerujem šta mi se dešava.
Prestala da koristim.

Koncentrovana krema za ciljano djelovanje, 7.5ml


Ovaj tip proizvoda mi nikad ne odgovara ma koji da je u pitanju,
Sve ovo "ciljano" što suši bubuljice meni pravi havariju na licu.
Tako i ovo. Nakon dva nanošenja na samom početku dobijala sam potkožne bubuljice pa sam prestala i nastavila sa ostala 3 proizvoda i kao što sam već rekla, sve je bilo super mjesec/mjesec i po i onda belaj.
Ali sa ovim nikako na zelenu granu,
Pecka i iritira me.

Suma sumarum je da sam polagala velike nade u ove proizvode i nakon početnog ushićenja dobila
veliko razočarenje. Nekako kao i sve ostalo u životu :P
Od svega ovog ipak planiram da kupim full size umivalicu kojom ne planiram da se umivam prečesto jer ide zima a pomalo mi isušuje obraze ali ipak smatram da je dobra i odgovara mi je sprječava dodatno lučenje sebuma što je svakako plus.

Za cijenu 50+KM ovaj set je nešto što neću ponoviti ali ću isprobavati druge Murad proizvode u budućnosti, možda nađem nešto za sebe i svoje zahtjevno lice :D

Da li je neko od vas vodio bitku kao i ja i šta mi imate preporučiti?
Samo nemojte LRP Effeclar, to planiram i jedva čekam da je se dokopam :D


You Might Also Like

43 komentari