ArtDeco Rich Treatment puder

3.4.14

Znaaaam koliko dugo čekate ovu recenziju i zbilja me sramota što je tek sad objavljujem ali bolje ikad nego nikad. Naročito kad je riječ o dobrom proizvodu koji je uvijek dobrodošao.


ArtDeco Rich treatment puder sam kupila na blef. 
U CMu je bilo sniženje 50% na sve ArtDeco proizvode pa sam ja odlučila da probam jer za 10KM ne mogu propasti. I nisam.

ArtDeco RT puder je namijenjen za suhu do normalnu kožu, dolazi u mat staklenoj bočici sa sjajnim poklopcem i bez pumpice ali sa spatulicom kojom možete da "grabite" puder i  za 20ak KM koliko mu je redovna cijena dobijete 20ml proizvoda. 


Prije je ovaj puder dolazio u količini od 30ml za istu cijenu kao sad ali eto, neko je odlučio da smanji količinu. Neke od vas su ga možda već isprobale pa vjerujem da ćete se složiti da 20ak KM koliko košta nije previše čak ni za ovu količinu. Mojoj mješovitoj koži je izuzetno dobro odgovarao u zimskom periodu kad mi je koža na obrazima baš suha... ustvari, zimi mi se isuši cijelo lice, osim nosa,  pa vjerujem da je to ključ uspjeha kad je ovaj puder u pitanju. Ja sam ga kupila u nijansi 10 koja je srednje svijetla i  toplog do neutralnog podtona iako mrvicu vuče više na neutralno, vidim rozikavost kad ga tek nanesem pa dok ne stavim puder u prahu. Prekrivanje mu je srednje do jako, nadogradivo. 

Izuetno je gust i hidratantan i fino se nanosi i blenda, kako kistom tako i prstima. Iako ja uvijek više preferiram kistove ( trenutno ravno sječeni kabuki i savršeno sarađuju). Ne uvlači se u sitne borice i ne skuplja u pregibima. Na mom masnom nosu traje neka 3h i nakon toga lagano nestaje ali na ostatku lica duplo više se zadrži  tako da vjerujem da je ovo zbilja savršen puder za nekog kome je cijelo lice suho. 

Pored toga, ako imate suho lice trebate ipak i dobru hidrataciju prije nanošenja pudera jer meni je na jako, jakooo suhim obrazima znao stvarati one dry patches pa to ne izgleda baš fino.


S lijeva na desno, prve tri fotografije direktno na suncu, četvrta na dnevnom svijetlu, u hladu.
Nisam primjetila da puder oksidira ali na swatchevima možete vidjeti "ono malo" koje vuče više ka neutralno hladnijem podtonu ali mi svejedno odgovara, malo više kad ga popravim sa puderom u prahu/kamenu.


Ovdje se najbolje vidi podton jer je Avon Calming Effects izuzetno toplog podtona dok je MaxFactor Lasting Performance najbliže da bude hladan. Calming effects je jedan od sledećih za recenzirati a više o Bourjois 123 možete pročitati ovdje.

ArtDeco Rich Treatment je jako dobar puder za koji sam uvjerena da će savršeno odgovarati djevojkama sa suhom/normalnom kožom, djevojke sa mješovitom kožom bi se mogle "pronaći" sa njim ako imaju istu situaciju kao ja a to je da se zimi koža isuši dok ove sa masnom trebaju da bježe glavom bez obzira jer je previše gust i hidratantan i pobjegao bi sa lica kroz pola sata. 

Jako dobro prekrivanje, nekomedogen i ne izaziva nikakve probleme na licu, problematične nijanse i cijena na koju nismo navikli za 20ml. Praktičan za nanošenje dok se malo uhodate sa spatulcom, lijepo se blenda i solidno stoji, pomalo se preslikava na odjeću pa morate paziti.
Nema neugodan miris već blag, puderast koji se ne zadržava nakon nanošenja.
 Nastaviću sa kupovinom, eventualno ću od sad uključiti dvije nijanse pa kombinovati za što bolje prilagođavanje mojoj nijansi i podtonu. 

Jeste li već probale ovaj puder ili tek planirate? :)




You Might Also Like

11 komentari