Avon Extra lasting & Calming effects puderi

8.4.14



Planirala sam uraditi odvojene recenzije za ove pudere ali sam se ipak predomislila...
Oba pudera su dio redovne Avon postave. Često budu i sniženi pa vrijedi pratiti iz kataloga u katalog da uhvatite dobru cijenu. Dolaze u klasičnim, običnim crnim kutijama.


Extra lasting ima crveni čep i plastiku a Calming effects crnu. 

Imam ih u nijansama NUDE i LIGHT NUDE a pored toga, Extra lasting možete naći u nijansama Ivory, Nude, Shell, Natural beige i Medium beige a Calming effects u Ivory pink, Ivory, Pale pink, Light nude, Almond, Cream, i Warmest beige. Kupovina pudera kataloškim putem je najteži posao na svijetu i zbilja je lako pogriješiti pa se nadam da će vam ovi swatchevi makar malo olakšati posao, barem kad su u pitanju ove dvije nijanse i orijentacija ka ostalima...


Oba pudera dolaze u istim staklenim bočicama sa klasičnom pumpicom i količinom od 30ml.
Redovna cijena Extra lasting pudera je 22,9KM  a Calming effects je 17,5KM ali ih u narednom katalogu od 17.04. 2014 možete naći za 16,5KM i 10,9KM.

Pumpice su solidne, ništa pretjerano čvrste, moglo bi se malo poraditi na mehanizmu jer slabo funkcioniše i potrebno je stisnuti par puta da bi dobili normalnu količinu za dalje nanošenje. 
A možda je samo moja pumpica pokvarena, ko će znati. 

Uglavnom, ništa što predstavlja problem, možda je čak i dobro za doziranje da ne izleti previše. 

EXTRA LASTING u nijansi #nude je neutralnog podtona koji ipak vuče ka hladnijem, prekrivanje mu je srednje jako i nije baš raspoložen za nadograđivanje... eventualno nakon jednog sloja, može se  prstima nanijeti manja količina na najproblematičnije dijelove lica. Ima prirodan finish, nije dewy ni mat. U hladnijem periodu koža lica mi se isuši ali nos ostaje jednako naporan sa lučenjem sebuma i u tom periodu trajnost ovog pudera, uz puder u kamenu/prahu je i do 5h. Nema naporan miris, lako se nanosi i blenda kistovima ili prstima a ne uvlači se u borice oko očiju ali je potrebno obratiti pažnju i pripremiti lice, odnosno fino ga hidratizirati, naročito ako imate periode kao i ja kad je koža dodatno isušena od preparata ili lošeg vremena, zna se "uhvatiti" pa stvarati one ružne dry patches. Preporučujem da pokušate sa Balea Aqua serumom .

CALMING EFFECTS u nijansi #light nude je toplog podtona. Ima slabije do nadogradivo srednje prekrivanje. Takođe ima prirodan finish, pomalo dewy. Na suhim dijelovima lica se drži do 4 h ali sa masnog nosa pobjegne kroz 2 - 3 čak i uz upotrebu pudera u kamenu/prahu. Miriše ugodno, puderasto ali se ne zadržava dugo. Najviše ga volim nanositi ravno rezanim kabukijem, rijetko kad prstima. Ne uvlači se u borice ali mi smeta što se preslikava na odjeću. 

Ni  jedan od ova dva pudera mi nije izazvao nered na licu ali češće posežem za Calming effects puderom jer mi više odgovara podton i nosim ga samostalno u danima kad mi lice ne divlja. 


Swatchevi direktno na suncu i u hladu i kao što vidite, Extra lasting mi je i pretaman i ne odgovara podtonom ali sam ga ipak nosila naveče kad izlazim jer mi je super njegova trajnost i srednje jako prekrivanje. 

Oba pudera mi se jednako sviđaju, Calming effects za dnevne varijante kad mi je lice u dobrom stanju jer ima lagano prekrivanje i u potpunosti mi odgovara podtonom a Extra Lasting kad mi treba malkice jače prekrivanje + kombinacija sa korektorom i bude to nekako OK. Kod Extra Lasting pudera treba obratiti pažnju na temeljito skidanje jer zahvaljujući formuli da duže trajanje na licu, uvučče se duboko u sloj kože pa se nemojte zezati sa površnim skidanjem, to je najgore što možete napraviti za svoju kožu.

Predlažem da sačekate sledeći katalog i naručite jedan od ova dva pudera,  u zavisnosti koji vam više, sudeći po recenziji, odgovara jer su cijene fenomenalne. Naročito Calming effects koji će biti 10,9KM.


Jeste li već isprobale možda jedan od ovih pudera ili možda čak oba? Kako vam se čine? :)


You Might Also Like

12 komentari