Udar na novčanik: Office shoes i nova kolekcija obuće

1.9.13

Kad učim onda baš učim.

Ne napuštam stan al' kad napustim onda možete biti sigurni da ću se  
vratiti sa vrećama stvari. 
Međutim, ako me u momentu učenja cimerka pošalje po kruh, mlijeko ili slično
to neću donijeti. Ali vratiću se sa kesama svega ostalog.

Prije par dana sam otišla po Femisan A kapi a vratila se sa kesom Avene kozmetike.
Drugi dan na rasporedu je bilo tijesto za pizzu, guess what, kupila sam torbu.
Pa farmerke, majica, Ebay peglanje i slično. A danas?
Danas Office shoes i nova kolekcija. Hoću zimu i kanađanke, buce, čajeve, džempere...

Office shoes je već nabavio neke zanimljive stvarčice koje uključuju prekul patike, cipele
, patike sa platformama, štikle ali i nešto zimske obuće. Meni nije rano, ja sam se obezbjedila a 
planiram da naručim neke random, Ebay čizme. Moram priznati i kako potajno patim za 
Hunter boots i pravim Uggsicama, ali, o tom, po tom :P

Par sličica iz Office shoes radnje u centru.
Cure  iz BL, tamo vam je sva nova kolekcija i najbolji izbor :)

Čim sam ušla poletila sam na čizme.
I potrefi me ova ljepota... ali LJE-PO-TA!


A možete ih naći i u shopu.
Kickers

Nije ni čudo što sam nakon divljenja krenula dalje,
za sad mogu biti na WL a tamo će se vjerovatno dugo zadržati.


Ništa me manje nisu oduševile Timberland cipele/patike
sa skrivenom platformom od 2-3 cm.
I udobne suuuu da ih više nikad ne bi skidala sa nogu.
Ali morala sam :( i one, kao sve ostalo je na shopu, odavno.

Timberland



Patike sa skrivenom platformom i ove sezone vedre i oblače...
Kolekcija "Daddy's money" je sve samo ne klasična.
Skechers


Unisex Vans patike.
Ali i ovakve...



Ja sebe lako zamislim u ovim, hihih :)


Rekla bi da su Lacostice patike moje mladosti ali to implicira da sam stara.
A nisam :D tako da, srednjoškolska nostalgija jer su mi tad najbolje patike
bile Lacoste. I ovu jesen sam planirala jedne, međutim, kako planiram da krenem
sa treningom odlučila sam da su potrebnije neke patike u te svrhe.



Nisam zaobišla ni ponudu sa štiklama iako nema pretjerano novog u novoj kolekciji
ne sumnjam da ću nekad kasnije na dupe da se izvrćem od ljepote.
Danas sam vidjela ove dvije verzije istih cipela :P ali oči mi bježe na špic vrhić

Trenutno traje i veliko sniženje, odnosno rasprodaja a pored toga, popunjavanjem listića koji
dobijete u bilo kojoj radnji ili negdje drugo bićete jedan od sretnika koje će Office obavještavati o novim ili starim kolekcijama, akcijama.
 Poruke se neće naplaćivaati a bićete među prvima koje će imati čast
da to saznaju pa da nikad ne ostanete bez omilljenih čizama, patika, cipela...


Šta mislite šta je novo u mom cipelaru :)?

You Might Also Like

29 komentari