Avon Ultra Colour Absolute ruž za usne #rich merlot

6.3.14

Iako sam o ovim ruževima već pisala OVDJE, nisam mogla da odolim da napišem poseban post o još jednoj nijansi koju sam dobila i od 4 koje posjedujem, definitivno mi je najdraža.

U postu koji sam linkala već sam spomenula da Avon dijeli ruževe u različite skupine pa tako da ova nijansa pripada grupi crvenih. RICH MERLOTE je zagasita, tamno-crvena nijansa koja, po mom skromnom mišljenju odgovara baš svima. I toplim i hladnim podtonovima.

Karakteriše je, kao i ostale ruževe, njega usana prije svega ali ne mogu reći da je prekrivanje slabo, naprotiv. Još ako koristite kist za nanošenje, nećete imati nikakvih problema.
Trajnost je tu i tamo, ako dobro pripremite usne i fiksirate, potrajaće 3-4h bez ikakvih korekcija.
Ne razljeva se preko rubova usana ali za svaki slučaj preporučujem korištenje olovke, ako ne crvene barem neka nude nijansa, čisto da uokvirite usne i osigurate se.




I jedna swatch na ruci, dnevno svijetlo...


You Might Also Like

8 komentari