MaxFactor Lasting performance

21.3.14

Pokušavala sam naći neku iole dobru recenziju ovog pudera ali bezuspješno. I što sam nalazila na ovom našem BHS jeziku su bile recenzije u pokušaju bez potrebnih informacija o prekrivanju, komedogenosti, podtonu a o swatchevima da ne pričam a u recenzije stranih blogerica se ne uzdam jer sam se lično uvjerila da se proizvod može drastično razlikovati a u zavisnosti od toga za koje je tržište. Kako me MF rijetko kad razočara, odlučila sam ga probati. A još kad sam ga u CMu vidjela za nekih 13KM nisam mogla da odolim.



Dolazi u neprivlačnoj "spljoštenoj tubici" od čvrste, neprozirne plastike sa poprilično dobrim čepom koji se neće odvrtati i neće praviti nered. Dobijete 35ml proizvoda a redovna cijena mu je 20ak KM, nisam sigurna, ne mogu baš da se sjetim. Dostupan je u 6 nijansi a kod nas ih možete pronaći sve . Prema MaxFactor UK web stranici ništa se ne poklapa jer je pakovanje ovog pudera u UK potpuno drugačije nego kod nas a i brojevi nijansi se razlikuju. No, nebitno. Dvoumila sam se između ove i još svjetlije nijanse i naravno, pogriješila. Ova koju imam mi je tamna. To me nije spriječilo da ga nosim, naročito naveče i kad vikendom izlazim jer nije to prevelika razlika a i popravi se malo konturiranjem, malo puderom u kamenu, rumenilom bla bla. I ono što mogu na početku posta reći, ŽELIM ONAJ SVIJETLIJI. A nikako da odem po njega... evo sad, note to myself  "kupi svijetliji MF Lasting perfromance"!

Iz MaxFactora kažu da je ovo dugotrajni puder sa jakim prekrivanjem i da se ne preslikava na odjeću.
Potvrdiću da poprilično dugo traje, izjasniću se da ima srednje do jako prekrivanje uz mogućnost nadogradnje ali eventualno nakon prvog sloja neke prepravke, prejak je da bi se slojevito nanosio, izgleda užasno. Pokrije super crvenilo, ožiljke, hiperpigmentacije, sitnije bubuljice ali za podočnjake i veće bubuljice će vam trebati korektor. Takođe, dugo traje skoro 6h i jedan je od najtrajnijih pudera koje imam a kad nestaje prvo bježi sa mog masnog nosa. Potvrdiću i da se ne preslikava. 

Nisam primjetila da mi pravi probleme i nered na licu a nosim ga često. 
Ono što me najviššeeee nervira su nijanse koje su nekako čudne tako da su ove 
svijetlije hladnijeg do neutralnog podtona a tamnije toplog?!!!

A šta ćemo mi sa toplim podtonom koje ne spavamo u solariju da dođemo do boje da kupimo puder?

Nebitno... Kupiću svijetliji ako bude na kakvoj akciji pa nek' stoji i čeka zimu, svakako ću uskoro dobiti malo boje pa će ovaj da mi odgovara. Nadam se?!
Nijansa #102 pastelle na swatchevima na ruci izgleda super, međutim, sve vi znate da je ogromna razlika između ruke i lica pa vam je onda jasno da mi ne odgovara. Na ruci izgleda da mi podton odgovara ali je na mom licu to preorozo i pomalo oksidira. Ne previše, ali na licu mi malo "otopli", naročito sa puderom u kamenu/prahu koji je čisto toplog podtona. Iako svi kažu da se ne primjeti da mi nijansa ne odgovara (jer fkt radi se o maloj razlici) ja bjesnim i izbjegavam nositi preko dana jer, 
NE DAJ ME BOŽE ONE LINIJE GLAVA-VRAT. 

Puder mi nije napravio nikakav nered na licu iako je mnogo težak i nije za svaki dan, definitivno. Što zbog moći prekrivanja, što zbog guste, kremaste teksture i najbolje ga je nanositi ravno rezanim kistom, bockalica bi napravila nered, spužvica bi oduzela na moći prekrivanja, pljosnati kist ne bi radio sa njim jer je pregust a prsti ne mogu stići jer se dosta brzo suši. I da, nema nikakav miris.

1. zatvoren, osvijetljen prostor 2. tek nanešen, direktno na suncu 3,4. direktno na suncu, 20ak minuta nakon nanošenja 5.dnevno svijetlo, u hladu 6. sat vremena nakon nanošenja, direktno na suncu

Osim što nisam sigurna kojeg je podtona jer mi na ruci odgovara, na licu je preroz, u saradnji sa puderom u prahu se unormali, volim ovaj puder i za njim najčešće posežem naveče kad znam da će mi trebati puder koji dugo traje i dobro prekriva. Ne skida se tako lako čak ni ako se znojite što mu je još jedan dodatni plus. Podtonovi i nijanse su zeznuti ali ako imate sreće da vam odgovara, vjerujem da ćete biti zadovoljne sa ovim puderom ali ipak ga nemojte nositi svaki dan jer je poprilično težak.

Jeste li već isprobale MF Lasting performance ili tek planirate? :)

You Might Also Like

18 komentari