AVON - makeup setting spray / sprej za fiksiranje makeupa

17.3.14

Kad je na internetima osvanula slika Avonovih noviteta, sve su oči bile uprte u ovaj sprej i samo se čekalo ko će prvi da ga dobije, kupi, isproba i recenzira pa tako i ja. I taman kad sam mislila da ga naručim zajedno sa novom AeroVolume maskarom, Avon me obradovao poklonom za 8.mart i dio tog poklona je bio i ovaj sprej.

Sprej koristim od kako mi je stigao u ruke, svaki put kad se šminkam. Lagana dnevna ili jača, večernja šminka. Koristim ga svakodnevno i napokon je vrijeme za recenziju.


sastojci: AQUA, PVP, ALCOHOL DENAT, IMIDAZOLIDINYL UREA, DISODIUM EDTA,LECITHIN, C12-15 ALKYL BENZOATE, RETINYL PALMITATE, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, BETA-CAROTENE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL.

Sprej dolazi u klasičnoj plastičnoj bočici od poluprozirne crne plastike i vrlo lako možete vidjeti koliko je potrošeno. Količinu od 125ml ćete u aktuelnom katalogu naći za 8,9KM dok je redovna cijena 18,5KM.
Prskalica i pumpica su jako dobre, kad špricate nema neugodnog mlaza već se lijepo rasporedi i dovoljno je 3 - 4 puta za cijelo lice, sa udaljenosti od cca.20ak cm. Iako nisam žena od sastojaka, ipak mi je, dok sam tipkala, pažnju privukao alkohol koji je na visokom trećem mjestu.
 I sam miris spreja ima tu alkoholnu notu ali isparava brzinom svjetlosti.
 Meni je trebalo nekoliko šprickanja uprazno da uhvatim miris jer ispari prije nego i skontate.

Mogu potvrditi ono što kažu iz Avona a to je da sprej ima totalno neljepljivu formulu. Ne mogu reći da ne isušuje kožu jer od kako ga koristim osjetim lagano zatezanje okoloočnog područja ali isto tako moram naglasiti da sam ga maksimalno koristila ovih 15ak dana a sve u svrhu bolje recenzije. 

Nosila sam ga ujutro, poslijepodne, naveče, kad izlazim i kad nosim samo BB kremu...
Malo sam pretjerala. Osim što mi je pomalo isušio dijelove kože lica, okoloočno područje, sprej mi nije izazvao nikakav nered na licu a kao što sam spomenula, nosila sam ga baš baš. 

Koristila sam ga na dva načina;
1. Kao što iz Avona preporučuju a i kako se koristi većina sprejeva, nakon završenog šminkanja špricnuti nekoliko puta na lice i pustiti da se osuši. Nema neugodnog zatezanja, ne lijepi se na dodir prstima.
2. Špricanje prije samog procesa šminkanja. Znači, krema i serum koje svakodnevno koristim, sačekam da se upiju, pošpricam malo spreja i nastavim šminkanje. Kad završim, opet špric - šprici i put pod noge.

Kako se pokazao?
Prvi pomenuti način mi je bio više za dnevno šminkanje i primjetila sam da mi drži puder pod kontrolom. Trenutno sam u fazi isprobavanja i nošenja pudera koji je više za suhu kožu pa kad nestaje na masnim dijelovima lica, odnosno na nosu, izgleda traljavo i sa puderom u kamenom/prahu često izgleda cakey.
Ovaj sprej nije znatno produžio puder na licu ali jeste spriječio taj odvratni izgled kad puder krene da bježi sa nosa i zbog toga mu dajem veliki plus.  Špricanje prije i poslije šminkanja  je  kad izlazim vikendom i treba mi da sva šminka traje što duže. Nakon što ga našpricam na čistu kožu, većina pudera mi je bolje sjedala iako ni tad vijek trajanja nije znatno produžen ali se izvrsno pokazao na ostatku make upa.

Veliki plus ide tome što mi drži obrve od izlaska do povratka, bilo da ih popunjavam olovkom, sjenom, stavljam vosak ili ne, stoje baš onako kao i kad sam napustila stan. Isto tako mogu reći da se odlično pokazao u radu sa maskarom koja mi se inače trusi i pravi probleme nakon 2h. Sa ovim sprejom to je svedeno na minimum i to samo na donjim trepavicama. Kako koristim odličnu Avon bazu za sjenila a i ne špricam baš toliko direktno i blizu ovo čudo, ne mogu komentarisati kako djeluje na sjene.

Da sumiram utiske, cijena od 8,5KM koliko sad košta je smiješnaaaa jer dobijete 125ml dobrog proizvoda zato požurite da ga kupite dok košta ovoliko. 18,5KM takođe nije previsoka cijena obzirom na količinu koju dobijete ali uvijek je bolje iskoristiti akciju. Meni super drži pudere i BB kreme, kod onih koji su mi stvarali cakey efekat  pomaže ali ne produžava znatno vijek trajanja. Maskare koje su mi prije pravile probleme jer se truse i izgledam k'o panda, sa ovim sprejem se drže bolje i truse manje ali najveći plus ide na to što mi drži obrve savršenim po cijeli dan. Olovka, sjena sa ili bez voska, SAVRŠENE, ne makinju, a imala sam problema sa tim da mi obrve blijede tokom dana. 

Jeste li možda isprobale ovaj sprej? Ako niste, planirate li nakon ove recenzije? :)






___________________________________________________________________________


Botticelli’s Venus Sweatshirt you have never seen before!
On 1am 20th March GMT,
Romwe “the Birth of Venus” Sweatshirt will be sold at the price of $15.99, whose original price is $39.99. Only on March 20th, only 24 hours!
Worldwide free shipping, shipped in 24 hours.
More than 3000 customers have already added it to the shopping cart.
Want a free one??
Click romwe facebook page to get a free one!!

You Might Also Like

18 komentari