Tetoviranje - III dio

29.6.12

U ovom postu,kako sam već i rekla,o procesima uklanjanja tetovaže .
Onog trenutka kad odlučite da se tetovirate,DOBRO,ali DOBRO RAZMISLITE.U fazonu sjedni dva sata i piši listu za i protiv. Tetovaže su trajne ma koliko obećavali da se raznim tretmanima mogu skinuti.Ili ćete imati fleku ili još gori ožiljak nego tetovaža koja je uklonjena. Nemojte brzopleto donositi odluke o nečemu što će krasiti vaše tijelo do kraja života.Manite se imena momaka/djevojaka,poznanika,rodbine,ili ne daj mi Bože slavnih ličnosti.OK,svako ima svoje i donosi odluke s kojim će živjeti do kraja života ali takve odluke se ne donose za 5 minuta. Iz ličnog iskustva kažem da morate birati i dobrog majstora a ne neku kućnu radinost ( ja sam tako pa se ovih dana spremam da je prekrijem jer je fali više od pola,kvalitetne boje :P ) .
Što se tiče skidanja tetovaže,iskustva nemam ali mogu reći nešto o načinima .

1. COVER - UP ! Staru tetovažu koja nije dobro odrađena,otišla je boja,ne sviđa vam se motiv,slika,tekst prekrijete ako odete kod dobrog majstora pa vam odradi novu .
Eh,o ovome pričam.Majstor :) 

 2. MALTER . Kad kažem malter mislim na teške podloge,pudere,kreme namjenjene baš za prekrivanje tetovaža. Ovo može dobro doći kad trebate sakriti tetovažu zbog nekog događaja ( svadba,itd. ). Ja lično svoje ne bi ni tad sakrila jer su dio mene ali eto,prijedlog za privremeno sakrivanje .

3. SALIBRAZIJA !? Samo ću spomenuti da postoji i ovaj proces. Ne znam koliko moraš biti lud da pristaneš na trljanje tetoviranog mjesta kristalima soli do pojave krvi a onda se na to sve dodaju određene mineralne soli koje će doslovce da izgrizu to mjesto.Uspjeh zagarantovan - sol na ranu ! 

4. ABRAZIJA ili struganje kristalima. Ništa manje bolno od metode iznad . Ostaju grozni i bolni ožiiljci o kojima treba voditi brigu inače se još veći belaj može navući sa infekcijama i upalama. Ne skida tetovažu,odstrani samo dio boje,razmrlja pa bude gore .

5. OPERACIJA . Da,da ... dobro ste pročitali,operativnim putem. Ne bi spominjala koliko novca i vremena se utroši samo na dogovaranje termina,i pronalazak osobe koja će to da odradi a tek onda njega nakon toga. Ali,100 ljudi,100 ćudi . ( Neću reći ono za žene :P )
Ovo je skidanje površinskog sloja kože da bi se odstranili pigmenti. I pogledajte sliku skinute tetovaže ( žao mi je što nemam veću ),pigmenti su i dalje vidljivi,lutrija je kako će koža da odreaguje a i kakvi su pigmenti korišteni te koliko duboko je tetovaža.
6. LASERSKO SKIDANJE
Boli ko đavo ! Kažu oni što su skidali da bi radije i trljali se pa stavljali sol. To su takve lude frenkvencije koje prže kožu,10 puta gore za kožu od same igle mašinice . Ne bi ulazila u postupak skidanja,nije učinkovit,naročito kod velikih tetovaža koje su rađene sa sumnjivim pigmentima. A da ne spominjem basnoslovne cifre po tretmanu a tretmani zavise od veličine .
Vidite ?! I dalje ostaje trag tetovaže koji možda nekom drugom i neće biti vidljiv ali vi ćete uvijek znati šta je tu bilo i šta je predstavljalo. ( ako je i imalo posebno značenje )

Gora mi je ova slika desno nego lijevo. Da mi ovako nešto ostane osjećala bi se k'o da sam prljava :D

Suma sumarum,nemojte se tetovirati ako niste sigurni,nemojte se tetovirati radi raje i fazona ili momka/djevojke. Za neke stvari jednostavno ne možete biti sigurni da će trajati a poslije vama ostaje obilježje koje i kad skinete,AKO ikad skinete,platićete masno a ostaće vam fleka koja će ipak da bude podsjetnik greške iz prošlosti. Ovaj post je napisan na osnovu mog znanja,informacija i iskustava,mojih ili ljudi oko mene .
Napomena br.1  ; POLUTRAJNE tetovaže bio bojama su takva ludost da ono,ko god vam to radio mrzi sav ljudski rod.U fazonu,te tetovaže traju par godina i nestanu eto,k'o rukom odnesene. Ne da nema smisla već je apsurdno.Tamo gdje igla udari tu boja ostaje :)
Napomena br. 2 ; TETOVAŽE KANOM mogu biti opasnije nego ove trajne . Ako je osoba koja to radi nestručna,ima neke ŽNJ sastojke završićete sa takvim osipima,krastama,zarazama,bolestima da ćete proklinjati dan i sebe što niste uzeli onu tetovažu što dođe u žvakama .
 Žao mi je što je kvalitet slike loš ali ja se JEŽIM OD OVOGA,JEŽIM !
Iskren i prijateljski savjet,ili se tetovirajte kako treba,jednom za sva vremena i nešto što ima posebno značenje ili nemojte nikako . Platićete oslikavanje kanom a završiti na pencilinima i terapiji u vrijednosti barem 3 puta većoj nego cijena šaranja.

Pozz :)
 

You Might Also Like

0 komentari