Avene Cleanance gel

3.7.12

Avene Cleanance gel za umivanje :)

( izguglana slika )

Avene Cleanance Gel / Soapless cleanser for oily,blemish prone skin.

INGREDIENTS/SASTOJCI : AVENE THERMAL SPRING WATER ( AVENE AQUA ),WATER ( AQUA ), DECYL GLUCOSIDE,POLYSORBATE 20,DISODIUM COCOAMPHODIACETATE,CETEARETH 60MYRISTYL GLYCOL GLYCERIN,SODIUM LAUROYL SARCOSINATE,SODIUM CHLORIDE,METHYL GLUCETH 20,BENZOIC ACID,CETRIMONIUM BROMIDE,CUCURBITA PEPO SEED OIL,DISODIUM EDTA,
FRAGRANCE,GREEN 5 ( CI 61570 ),LACTIC ACID,PHENOXYETHSNOL,TETRASODIUM EDTA
 YELLOW 5 ( CI 19140 ),ZINC GLUCONATE

Rich in Avene Thermal Spring Water,Cleanance Soapless gel cleanser purifies the skin gently and helps reduce excess oil. Apply to moistened face,lather,rinse thoroughly and pat dry.Use morning and evening,your skin will feel pleasantly refreshed and soothed.Formulated to minimize risk of allergy.

Tako kaže Avene :) a sad ću ja ...



Izguglana slika prikazuje pravu boju ovog gela,moje slike nekako više vuku na plavo. Ne znam što,valjda do svijetla ( nisam ja dobar fotograf ).
Ovaj gel za umivanje koristim već dugo i nikako da ga potrošim . Ovo je treći Avene proizvod  koji sam kupila,nakon čuvene termalne vode ( i još poznatije Diacneal kreme ) o kojoj ću,kao svaka prava blogerica i Avene ovisnica,pisati .  Avene kozmetika je čudo za osjetljivu i netolerantnu kožu,vrijedi svake marke. Mada sam do sada čitala na raznim BiH blogovima kako je Avene djevojkama pristupačan,niko se ne žali na cijenu ja i ne mogu reći da su proizvodi jeftini ( al' da su dobri - dobri su ). Ovaj gel je koštao 22,60KM i cijene variraju od apoteke do apoteke. Iako moje lice i nije baš masno već mješovito,on mi je dobar i koristim ga samo naveče. 
Ima vodenastu formulu,nije pregust i jako blag miris. Ja se oduševim svaku noć kad se umivam.
Temeljito čisti lice i vjerujem da je onima sa masnom kožom i bolji nego meni jer meni pomalo isušuje ali to nadoknadim kasnije sa kremom. Koža mi bude zategnuta i imam onaj osjećaj čistoće ( znate kad kosa škripi,takav osjećaj imam nakon ovog gela ). 
Za T - zonu,a pogotovo nos mi je spas mada je lučenje sebuma sa moje njuške teško kontrolisati !
Lijepo se pjeni sa malom količino,doslovno je potrebna samo kap za cijelo lice a možete ga koristiti i za vrat,možda čak i leđa jer sprječava pojavu bubuljica i pomaže u borbi protiv starih . 


Koristila sam ga paralelno prije par mjeseci sa Avene Diacneal kremom i lice mi se zaista preporodilo.
Ako imate masnu kožu,koristite ga sa kremom prilagođenom vašem tipu kože a ako se odlučite za ovaj gel a lice vam je mješovito trebaće vam krema za dobru hidratizaciju. 
Ovaj gel dugo traje,temeljito čisti lice,nije komedogen,pomaže kod masnog lica i sprječava nastanak bubuljica. Cijena bi nekom mogla predstavljati minus ali ako uzmete u obzir da može trajati čak godinu dana onda je omjer cijene,kvaliteta i toga koliko traje i više nego odličan !
Preporučujem ja ga ako imate masniju ili kombinovanu osjetljivu kožu i probleme sa bubuljicama. Što se Banja Luke tiče,tete u apotekama nisu baš pretjerano susretljive kad im tražite tester ali sa sigurnošću tvrdim da postoji tester od 5ml za ovaj gel pa ga pokušajte dobiti.

You Might Also Like

0 komentari