Sigma 3DHD kistovi

4.2.16

Kad sam tek otkrila svijet pudera, korektora i šminkanja generalno mislila sam da je sasvim dovoljno nanijeti tačku pudera tamo i ovamo i to je to. 
I tako je malo koji puder bio dobar, naročito u doba adolescencije i divljanja bubuljica na licu, ništa nije dovoljno dobro moglo da maskira ta zla na licu. 

A ondaaa sam se upustila u svijet blogova i otkrila da je i alat jednako važan kao i proizvod, ako ne i važniji. U protkelih 6- 7 godina sam isprobala svašta, od sintetičkih do kitova sa prirodnom dlakom, spužvica raznih oblika, pljosnatih kistova i šta sve ne i onda se desila prva ljubav- Real Techniques buffing brush, ravno rezani kist i tu počinje moje druženje sa RT kistove kojima se iznova vraćam. 
Naravno da nisam odustala od isprobavanja, uvijek nešto novo, u skladu sa budžetom. Otkrila sam dosta povoljnih kistova kao npr. Blush 32 a na preporuku blogodrugarice Tamare koji takođe volim.. A ukazala se prilika i za Sigmu. :)

I to ne bilo koji već Sigma 3DHD kabuki i precision brush.


Čim je stigao paketić, već mi je bilo jasno zašto je Sigma, pa, SIGMA!
Uredno zamotan i zaštićen paketić.
Proizvodi u crnom papiru sa Sigma logom. 
Koverta BEAUTY DELIVERY, rukom ispisana poruka, testeri.
Katalog kistova.

Ma neka košta šta košta ako će sve tako da bude umotano. 
Osjećala sam se jako bitnooo kao njihova mušterija jer su uložili vrijeme
 i trud u prezentaciju proizvoda. 
Marketing je sve!

A onda, nakon prvobitnog oduševljenja, trebalo je sve to odmotati, oprati kistove i isprobati.
Malo mi je bilo žao. Inače, još čuvam sve to, naročito 
BEAUTY DELIVERY kartu, ona krasi sto za šminkanje.

3DHD kistovi su Sigmin patent. I to dobar... 


Trudila sam se što bolje uhvatiti taj novi 3DHD oblik da vidite makar otprilike o čemu je riječ.
Ovo je kabuki, za nanošenje podloge. Prilikom prvog a i svakog sljedećeg pranja dlačice nisu ispadale niti puštale boju. Kist se nije deformisao ali ja ga svakako sušim u brush guardu, zlu ne trebalo nešto da mu se desi. Dlačice kistova su sintetičke, gusto zbijene i kad se tu puder uvuče treba se posvetiti pranju. A kistove MORAMO da peremo, to valjda ne treba ponavljati.

A kako je nanositi puder sa ovim kistom?
ČISTO SAVRŠENSTVO!!!!
Izuzetno dobro blenda svaki koji sam probala, oblik omogućava da se uvuče svuda po licu, zahvati svaki ćošak, fenomenalno blenda i u zavisnosti od tipa podloge (jača/ slabija) daje fotošopirani izgled na licu. Meko, ugodno, ma mazi lice... A i gdje ne bi kad jedan kist košta nevjerovatna 24$. Da, postoje i skuplji ali ja takve u kolekciji nemam, ovaj je sasvim OK i za sada dovoljna cifra koju mogu da izdvojim za alate za šminkanje. Volim ga, ne mogu ništa drugo reći... Toliko da mi je malo žao koristiti ga prečesto.


Sve što sam napisala za kabuki, važi i za precision, samo su u pitanju manje dimenzije.
Namijenjen za korektor, radi ono za šta je plaćen, uvuče se u najmanji ćošak i zblenda sve što treba. Jako fino se druži sa kremastim korektorima ispod očiju ali mi se sviđa kad malo popravljam nepravilnosti oko nosa. Nagalšavam da ne može samo kist sve to da radi, naravno da je i do proizvoda ali poboljšaće performanse dobrog pudera u jako dobar jer kad se sa pravim alatom nanosi dobar proizvod, to je ustvari dobitna kombinacija. A nije baš da sam otkrila toplu vodu ali fkt volim ova dva kista i mislim da će jedno od sljedećih "ulaganja u sebe" biti Sigmin set jer želim da ih probam i volim sve. Precision košta 19 dolarčića.

Ustvari, ovo su jako dobri kistovi a koji nažalost nisu za svačiji džep, naročito od kako su sve nas razmazili Real Techniques ljepotani.

Ukoliko imate priliku i budžet dopušta, najiskrenije preoporučujem Sigmu.
Znam da ih ja želim sveeee!

You Might Also Like

2 komentari

  1. Ja imam flat kabuki i to mi je najbolja četkica u kolekciji.. Čim budem imala love kupujem još koju četkicu iz Sigminog asortimana, ali skupljam i za Zoevu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. RT kistovi su me razmazili, dobri a ne koštaju puno... Iako, ZOEVA :D

      Izbriši