Black on black is back!

28.1.16

Na Facebook stranici bloga sam pitala koji post želite sljedeći, da li o neuspjelom pokušaju japanskog iscrtavanja obrva ili onaj o izgubljenim kilogramima pa je bilo podjednako
 i onda sam se odlučila za novi OOTD...

Pisaću o borbi sa kilogramima čim se iskopaju stare fotografije koje mogu biti relevantan dokaz za prije/poslije jer ja ih nemam, kod dragog su na nekoj od memory kartica... 
Valjda ću uskoro i to da sredim i obradim jer jako mi je bitno podijeliti koliko je ustvari bilo i lako i teško tih mjeseci.

Post o obrvama, takođe, uskoro, to mi je poslije debljine 
najbolnija tačka i iskrena da budem, skupljam hrabrost.

Danas je grijalo, tipično proljećni a nikako januarski dan.
Ovo je ustvari vijeme kad najviše žalim što više nisam u Banjaluci.
Fali sve i falite svi.





Košulja, sako i kaput- Zara draga, najdraža 

farmerke- random no name,  Azel France (7KM hi hu)
Btw.ako neka od vas ima ove farmerke u veličini 38 a da ih ne nosi, javite se na mail ili u inbox Facebook stranice bloga ja bih rado kupila još, obožavam ih!

gležnjarice- Pull&Bear








You Might Also Like

4 komentari