Ebay :)

14.7.12

Iako ja i nisam baš neki stručnjak za Ebay i sve ostale čari i trikove online shoppinga,ipak sam odlučila da napišem ovaj post za neznalice kao što sam i sama bila :) 
Ima tu još raznih stranica/firmi koje su odlučile da ipak dostavljaju stvari za Bosnu i Hercegovinu ali krenućemo od najvećeg internet shopping portala ...
Ebay.com je zanimljiv portal na kojem možete naći sve,od igle do lokomotive a to podrazumjeva i probušene lopte za igru na plaži pa sve do skupocjenih vintage komada . 

Ono što sam do sad naučila pokazaću vam na primjeru jer je tako najlakše :) Odete na Ebay,registrujete se i napravite acc . Paypal već imate i nešto novčića na računu .
 Idemo kupiti BB cremu,Missha Perfect cover u nijansi 21 .

Nakon što vam " izbace " ponude vi odlučite da li želite da kupite kremu na aukciji ili po fiksnoj cijeni.
Sa lijeve strane imate opcije na koje kliknete da suzite ponudu .


Recimo da tražite kremu sa fiksnom cijenom i sa besplatnom dostavom . Kliknete Buy it now i Free shipping i ponuda BB krema se sužava,izbačene su sve ponude koje ne odgovaraju vašoj potražnji . 
Što se tiče free shipping u većini slučajeva funkcioniše tako da,ako je free,troškove dostave su vam uračunali u cijenu proizvoda a ako je proizvod jeftiniji naznače vam cijenu dostave .


Dobili smo 187 ponuda koje uključuju free shiping i fiksnu cijenu. Sa lijeve strane možete da označite veličinu,nijansu,da li je proizvod nov ili korišten,odakle želite da kupite i svašta nešto da vam olakšaju potragu za proizvodom koji trebate.
Ako malo bolje pogledate cijene vidjećete da se cijene za isto pakiranje razlikuju i po 3 - 4 dolara. Vi naravno uzimate onu koja vam najviše odgovara i obratite pažnju da povjerenje prodavača . Ja sam do sada imala iskustvo samo sa onima koji imaju 99 % povjerenje i više . 

Provjerite još jednom da li prodavač šalje za Bosnu i Hercegovinu 
( odnosno za zemlju koja vam treba ).


Kad smo provjerili da je sve kako nam odgovara,klikamo Buy it now :)

Commit to buy,izaberemo opciju plaćanja Paypal,otvara nam se Paypal na koji kucamo lozinku i to je to . Ubrzo nakon toga dobijete mail sa potvrdom da je izvršena transakcija,odnosno uplata. Prodavač će poslati mail kad pošalje proizvod i ostaje da čekamo. A to je najgore :D
Meni su neke stvari stizale brže,a neke sporije. Najbrže mi je stigla futrola za mobitel,11 dana a desilo da naručene štrample nisam dobila ni nakon 52 dana i vratili su mi novac . U prosjeku stvari stižu za 15 - 20 radnih dana . Za skuplje stvari dobijete kod za praćenje pošiljke . Neke stranice ( a o njima kasnije ) nude opciju free shipping,fast shipping i shipping sa kodom za praćenje. Sve se,naravno,dodatno naplaćuje .

Ovaj post je malo duži ali pokušala sam što jednostavnije da opišem proces narudžbe. Ako vam i dalje nešto ne bude jasno,možete mi pisati na mail maya_pixy@hotmail.com mada,napominjem,nisam baš neki stručnjak ali ako mogu pomoći,slobodno se javite :)
I ugodan shopping želim :D



You Might Also Like

2 komentari