Schwarzkopf Taft i Osis +

18.7.12

Presretna sam :D riješila sam se jednog od najtežih predmeta i sad imam ovo malo ljeta što mi je ostalo da uživam ... U iščekivanju sam Misshe Perfect Cover da je swatcham na pravom toplom podtonu :D ( žuta sam ko kinez ) ali nikako da stigne ...
U ovom postu o dva proizvoda sa istom namjenom,iste firme samo druge linije .
 Jedan " profesionalni " i skuplji ( jer se profi uvijek više plaća ) i druga,jeftinija verzija .
U pitanju su sprejevi za zaštitu kose od topline ( fena,pegle,figara ) . Isprobala sam Taft liniju i Osis + 

( Malo sam se igrala sa programima za obradu fotografija )

Cijena lijevog proizvoda,linija Taft je 5,75 KM a desnog Osis + 20,60 KM .
Ja sam bila nevjerni Tomo što se tiče proizvoda za zaštitu od pegle jer od tog zla nema nikakve zaštite ( a ne mogu da prestanem da se peglam ) međutim,frizerka me razuvjerila . Na njen savjet prvo sam probala Taft liniju a onda kad je ovaj bio pri kraju i Osis +


Schwarzkopf Taft - Heidi's heat styles 

Od kako koristim ovaj proizvod ( nekih 5 - 6 mjeseci ) ne primjetim neku posebnu razliku,možda mi se vrhovi malo manje " rascvjetavaju " pa se ne šišam tako često. 
Imaću i ja nekad ful dugu kosu do dupeta :P
Na proizvodu piše da štiti od topline i do 220 °C. Nakon pranja  obično pošpricam na mokru kosu prije sušenja a onda opet na suhu prije peglanja . Obično špricam sa udaljenosti od cca 20 cm . Kosa nakon toga nije ljepljiva,ugodno miriše a i ovo je pakovanje od 250 ml koje može da potraje. S obzirom na količinu proizvoda cijena je sasvim OK . Toplo preporučujem pa i sve da ovaj sprej " ništa ne radi " tješićemo se da smo pokušale spasiti što se spasiti da ! 



Schwarzkopf Osis + proffesional flatliner

Ovaj proizvod koristim mjesec dana i moj jedini komentar je ŽALI BOŽE MOJIH 20 MARAKA !
Vodeći se onom starom : " Ako ne znaš šta valja,znaš šta je skupo " pa se tako i ja,zaletila se a sad jedva čekam da potrošim . Karakteristike koje navodi proizvođač su iste kao i kod Taft linije - štiti od toplote do 220 °C,ne lijepi kosu,pomaže pri ravnanju,stepen čvrstoće 3 ! ( U bočici je 200 ml ).
MY ASS ne lijepi ! Nakon što sam se našpricala ovim čudom,isti princip kao i Taft linija,morala sam ponovo da idem u kupatilo i perem kosu. Čak i na mokroj kosi sam osjetila koliko se lijepi. 
Hajde reko' možda je do mene,operem kosu,osušim i ponovo našprickam,manje nego prvi put,opet se lijepi i dugo ostaje mokar osjećaj . Napokon se sve to lijepo upilo,krenem peglati kosu. Takav neugodan miris izbija nakon dodira sa peglom da mi se činilo k'o da kosu nisam prala barem 10 dana ! I opet kupatilo,pranje,pjena i lokne :D ništa od peglanja . Nakon toga sam još nekoliko puta pokušavala sa ovim sprejom i rezultat je uvijek bio isti ... ljepljiv i smrdljiv ! ( Zbilja ne znam zašto smrdi ?! ) strpila sam se da vidim kako će da reaguje kad se malo duže zadrži na kosi. Drugi dan krenem na fax,kosa mi smrdi,imala sam osjećaj da je pola Banja Luke osjetilo to . Pružiću mu još koju šansu pri sušenju kose,bez da je peglam pa ako se ne pokaže ništa bolji - pravac kanta !


Ne znam kakva iskustva imate sa proizvodima ovog tipa ? Ja sa Osis + linijom nisam zadovoljna,ništa mi ne odgovara a proizvodi su skupi da poludiš ...
Moja preporuka,nemojte bacati 20 KM ( za te pare možete kupiti cipele ) i pokušajte sa Taft linijom .

pozz (:

You Might Also Like

3 komentari