Avene micellar lotion ili micelarna otopina za čišćenje lica i šminke !

10.7.12

                         Avene Micellar lotion / Cleanser and make-up remover,no rinse formula

Apply Micellar lotion to face and neck with a cotton pad. Complete the cleansing process by spraying a fine mist od Avene Thermal spring water . For external use only ! 
Ovo kaže Avene,a za one kojima je engleski slaba strana pouka priče je da micelarni losion kapnete na vatu/tufer i očistite lice a proces završite sa njihovom termalnom vodom. Ne ispira se .

Sastojke nisu naveli,ili jesu na kutiji a ja je bacila,ups ! :D

Ovaj losion dolazi u pakovanju od 200 ml,ne treba ga puno da skinete svu šminku mada ovo zavisi od osobe do osobe jer ja se i ne šminkam puno ( puder a maskara u posebnim situacijama ). Ugodnog je mirisa,nabrzaka mi sve skine sa lica,sačekam par minuta i pošpricam Avene vodu. 
Moja koža je komplikovana, a kad to kažem mislim na mješovitu dehidriranu pa mi ovaj proces ne odgovara,meni naveče treba krema jer mi obrazi budu suhi kao barut :( a ova koju trenutnu koristim jednostavno "sklizne" sa lica nakon micelarke !
Svi savjeti su dobro došli !

Avene Micellar lotion 23,60 KM 
Avene termalna voda 150 ml 12,70 KM 

Micelarka ( 200 ml ) i termanla voda ( 150 ml )
Swatch,dnevno svijetlo ( balkon a i nogica mi viri :P )
Prvi potez !
Drugi potez ! Wow :D
Treći potez !
Četvrti potez ! Max Factor Kohl black se baš neda ! :D
5 potez,konačno ode i kohl pencil !


5 poteza vatom natopljenom Avene micelarkom je bilo dovoljno da skine tragove sjene,kreona,maskare i sjene za obrve . Koža poslije toga može biti malo crvena ali se brzo povlači. U mom slučaju,malo je crvenkasto jer nisam navikla da koristim vatu,draži su mi tuferi :)
Odličan losion,čak i kad se ne šminkam koristim ga za čišćenje lica .

Sad samo malo termalne vode,špric špric i uživajte u savršeno čistoj koži :)

You Might Also Like

5 komentari