Avene Diacneal

4.7.12

Avene Diacneal
Treatment care for acne - prone skin
smoothes skin surface
INGREDIENTS/ SASTOJCI : WATER ( AQUA ),CETYL ALCHOL,CYCLOMETHICONE,POLYSORBATE 60,GLYCOLIC ACID,AVENE THERMAL SPRING WATER ( AVENE AQUA ),ALCOHOL,SODIUM HYDROXIDE,BHT,DIMETHICONOL,FRAGRANCE ( PARFUM ),POLYMETHYL METHACRYLATE,POTASSIUM SORBATE,RED 33 ( CI 17200 ),RETINAL

Avene Diacneal,moj spasioc :D
Za ovu kremu sam saznala guglajući proizvode koji bi mogli da mi pomognu sa ožiljcima i bubuljicama na licu. Sasvim slučajno,na nekom forumu,svi su hvalili Diacneal.Momci,djevojke,stariji,mlađi ... 
98,9 % pozitivnog iskustva ( ovi ostali su koristili kremu na pogrešan način ) . A onda nakon toga drugi forum,pa blog,pa komentari tako da sam odlučila da pokušam .
Krema dolazi u pakiranju od 30 ml,u tubici sa praktičnim uskim vrhom tako da,kad stavljate kremu,možete precizirati baš na bubuljicu/ožiljak . Ja sam je platila 25 KM prije nekih 7 - 8 mjeseci i jako je malo treba. Sad imam skoro punu tubicu koja eto tako stoji kao svjedok mog uspjeha :P .



Diacneal krema je namjenjena nečistoj koži koja je sklona pojavi bubuljica . Mogu je koristiti 
i mlađi ( adolescenti ) a i stariji koji nikako da se riješe tih dosadnih bubuljica. Moje lice je bilo ludo sa 
15 - 16 godina pa se sve lijepo smirilo i onda opet pobudali sa 19 . To je bilo par potkožnih bubuljica na području brade koje su se širile sa svakim mojim dodirom i bile bolne . Jedno vrijeme jednostavno nisam mogla da spavam na stomaku jer ako bi mi lice dodirivalo jastuk umirala sam. ( Da,da,bubuljice mogu biti prilično bolne ). Nisam ih izlječila samo sa Diacnealom ( o tome u nekom budućem postu ) ali mi je pomogao i riješio neke od ožiljaka. 
Ja se neću baviti previše ovim hemijskim stvarima jer se ne razumijem ali raspitivajući se o ovom malom čudotvorcu,saznala sam da je na bazi voćnih kiselina te da je najbolje da se koristi u jesen/zimu i isključivo naveče,nikako po danu jer voćne kiseline na licu u kombinaciji sa sunčanim zrakama izazivaju haos !
Ima blagi piling efekt,i poprilično jak miris ali ja sam se brzo navikla kad sam vidjela kako mi pomaže .


Diacneal se koristi,kako sam već spomenula,naveče . Nakon pranja lica,utapkajte lagano vodu,nikako nemojte grebati i krvnički trljati lice a nakon toga malu količinu Diacneala nanesite SAMO,ali SAMO na područje na kojem su bubuljice ili ožiljci. Krema je žućkasta i jako lako se dozira tako da možete čak direktno iz tubice da je nanesete na lice a po potrebi utrljati čistim prstima . Moguće da ćete na početku osjećati lagano peckanje,zatezanje a ako dođe do pojave crvenila najbolje je napraviti pauzu par dana .


Diacneal će da djeluje tokom noći a ujutro ćete osjetiti kako je koža na tom području glatka i nježna,baš zahvaljujući piling efektu koji se postiže voćnim kiselinama. Iskreno vam preporučujem da koristite dnevnu kremu sa UV zaštitom,i ljeti i zimi. ( Ljeti ipak jači faktor nego zimi ). Nemojte se zavaravati,UV zrake su tu i kad mislite da sunca nema nigdje na vidiku. Pogotovo ako se odlučite za Diacneal trebaće vam dnevna UV zaštita. To može biti Avene jer imaju širok spektar kremica za zaštitom ali i neka druga.
 Ne mora ali je poželjno. 
Što se tiče postizanja nekog efekta,trebalo bi biti vidiljivo već kroz 3 sedmice redovnog korištenja. Kad primjetite poboljšanje i da se bubuljice povlače možete kremu koristiti i svaku drugu,ili treću noć . Ne preporučuje se uzastopno  korištenje ove kreme duže od 3 mjeseca jer je poprilično agresivna pa su poželjne pauze ali rezultati su primjetni i nakon 3 sedmice i to kod većine korisnika . 
Ako imate neki ozbiljniji problem,a pri tome mislim na lice prekriveno bubuljicama i ožiljcima dermatolog je ipak najbolje rješenje ali ako vam je jednostavno " naletio " period kao što je meni,Diacneal je tu da pomogne. Ovo je krema koju dermatolozi u dosta slučajeva preporučuju jer je za osjetljivu,netolerantnu kožu sklonu bubuljicama. 
Vrijedi svake marke ! Nisam se nikad pokajala što sam je kupila i preporučujem je svima. Čak sam rješila i neke stare ožiljke na nogama ( sitne,od uraslih dlačica ) tako da smo jedno vrijeme bile najbolje prijateljice :P
Ako ipak ne vjerujete da će vam krema pomoći i nećete da bacate pare,potražite tester u apotekama :)

You Might Also Like

0 komentari