Olay complete care - daily UV fluid

18.7.12

Ljubav na prvo mazanje ! :D
Danas sam opustošila CM i DM jer sam otišla sa duuuugačkom listom svega što mi treba ... Znateono kad vam baš SVE nestane u ISTO vrijeme ?! To mi se uvijek dešava !
Nakon mora isprobanih krema i fluida od onih koji koštaju 3 - 4 KM do onih od 50
moje najveće razočarenje je što mi Avene Hydrance Optimale Legere ne odgovara :(
Nakon što sam vidjela kako Voodoo Blonde hvali Olay fluid i ja sam odlučila da isprobam jer već 3 - 4 godine tragam za dobrom kremom/fluidom. I one koje sam nalazila odgovarale bi mi neko vrijeme i onda nakon toga moja koža ih samo odbaci ( k'o da gledam da će i sa ovim biti tako ). 
Moja koža je u naletima mješovita ali više teži ka masnoj . Ljubazne djevojke u CMu,Banja Luka ( prodajno mjesto u Tempo shopping centar) su imale živaca danas za mene i pomogle kod isprobavanja pudera,kremica,lakova,rumenila i drugih " potrepština " ... 
Nakon 20ak minuta vijećanja,ponuda za Afroditinu kremu je odbačena i odlučila sam da kupim ovaj Olay fluid za normalnu do masnu kožu . Bila sam poprilično skeptična ali osvojio me na prvo mazanje !


 Tako je lagan,upija se brzinom svjetlosti,ne ostavlja čudan osjećaj na licu i MATIRA ! 
Da,da ... my ladies,uspio je i moju njušku da matira i drži evo skoro pa 7 h.
( napominjem da godinama tražim takav proizvod ).
 I evo sad dok tipkam post gledam se u ogledalo i pipam prstima - da,lice mi se i dalje ne sjaji ! 
Ne smijem ga previše hvaliti da ne ureknem :P
Cijena je i više nego pristupačna 11,6 KM i usput u CMu pokupite bodić sa tim . 
Ja sam oduševljena,ovo je samo prvo mazanje,javim još kako djeluje kroz narednih nekoliko dana !
SPF je nizak,samo 15 ali možete to nadonaditi sa nekom BB kremicom sa većim faktorom .
I ima tako nježan,klasični miris,onako kako je moja majkica mirisala od svojih pomadica. 
Naglašavam da je ovo možda samo na " prvu " moram barem još 10ak dana da ga koristim da se uvjerim koliko odgovara ili ne odgovara i da li je komedogen .
U svakom slučaju,THUMBS UP for OLAY :)

You Might Also Like

2 komentari