Schwarzkopf Perfect Mousse

29.7.12

Pjena za farbanje kose - trajna boja bez amonijaka 

.
Ja sam bila poprilično skpetična što se tiče ove farbe . Prvo,nisam vjerovala da će mi biti jedna dovoljna jer iako mi kosa nije baš do guzova,ipak je gusta ... a druga stvar,brinula me postojanost . 
I onda sam je našla na sniženju i odlučila da probam jer baš tad kad se meni farbalo nije bilo nikog da mi pomogne a sama ne mogu. Inače košta 14,7 ali uvijek potrefim sniženje i platim je 10,7 KM. 
Ovo je već peta po redu koju kupujem i osim što je jednostavna za nanošenje ima dosta dobar izbor nijansi i da,postojana je ! Jedna bočica je dovoljna za moju poludugu,stepenastu i jako gustu kosu. Otprilike mi treba 70 % da potpuno prekrijem kosu a sa ostatkom se igram pa eto mljackam svuda . Preporučujem da ganjate sniženja,najčešće budu u CMu . Ne trebaju vam posudice ili dodatne četke kao za klasične farbe .  Da napomenem da je ugodnog mirisa i dobijete najsavršeniji balzam uz farbu koji je dovoljan za narednih  5 pranja ( barem meni,ne stavljam ga previše ) nakon kojeg kosa bude svilenkasta i mirisna .
Toplo preporučujem ovaj proizvod,ja sam zadovoljna . 
Ispire se malkice brže nego klasične farbe,ja koristim nijansu sličnu mojoj prirodnoj boji 
( zašto se onda farbam ?! :D ) tako da se farbam svake 4,do 5 sedmica. 
Prije sledećeg farbanja pokazaću vam kako izgleda i koliko se ustvari i kako ispira.

Sadržaj kutije 


Gel - boja,bočica sa pjenom,rukavice,balzam,uputstvo a češalj nabavite sami negdje drugo :P




Ovaj post nije da ja otkrivam toplu vodu već da i skeptici kao što sam ja sama bila vide da je ovo fkt dobar i brz način za farbanje . A realno,i puno je jeftinija verzija nego svako malo ići u salon ( ja sam bacila para,i para dok sam bila plava ) ...

Sadržaj crne bočice uspete u bijelu bočicu i stavite ljubičasti poklopac/pumpicu

Samo OKRENITE bočicu,NIKAKO MUĆKATI !
U pozadini kesa na podu,da ne bude zabune :P


E,nakon okretanja bočice ti sastojci djeluju i sami se pomješaju . Prva 2 - 3 šprickanja izlazi bijela pjena a kasnije ćete vidjeti i boju . Čak i ako se prvi put same farbate nije teško. Podijelite kosu,krenite od početka pa polako i prvo izrast ako ga imate a onda ostatkom farbe ono što je ostalo.
Kad je pjena u pitanju,nakon što završite sa nanošenjem boje istrljajte dobro glavu da boja reaguje . 
Kao da perete kosu,simple as 2 + 2 :)

Pogledajte na sat.boju treba držati 30 minuta.Ja držim 40,ne znam zašto,čudna neka navika.
Za to vrijeme možete mrdati ili lakirati nokte na nogicama kao što sam ja danas :D

Tanananan :)

E da,za one koje se prvi put same farbaju ova boja u pjeni je najidealnije rješenje. 
Nemojte zaboraviti stari peškir da zaštitite majicu ili ramena ako ne nosite pomenutu :P

Ja imam zaštitni plašt koji sam dobila kad sam prošli put kupovala farbu i 
radovala sam mu se kao da sam dobila avion :D


Kad budete sapirali farbu prvo SAMO vodom isperite dok ne krene čista voda a nakon toga standardni šampon i regenerator koji ste dobile . Ja se obavezno feniram/peglam ... čak i danas na + 35 °C .
I ovako izgleda moja boja ..


Stvarno mi je žao što nemam slika samog postupka farbanja ali sama sam tako da nije bilo nikog da me slika a sa rukavicama umrljanim farbom nisam mogla. 
Mada,nije to atomska fizika,svaka moža da se snađe . Ipak smo mi žene :P 

Još UVIJEK ?! čekam Misshu PC i stvarno mi je dosadilo .. 
ima da je swatcham kad i sama dođe na BiH tržište :D

P.S. U CMu je akcija određenih Catrice proizvoda  svi su po 3,95 KM a takođe je i Perfect Mousse snižena,požuriteeee ;)

You Might Also Like

7 komentari