Hair care company

1.8.12

Vjerujem da je svaka od nas isprobala zilion regeneratora,maski za kosu i ostalih čuda koja mame sa polica raznoraznih prodavnica,mareta,drogerija ...
Ja sam toliko podložna reklamama da je to čudo jedno :D 
kako kaže moj D. da zbog ovakvih kao ja i opstaju raznorazna s*anja ! 
Nije još izašlo ništa od proizvod za kosu a da ja nisam isprobala. Bilo to 5,10 ili 30 KM ( Tigi rules ! ).
Međutim,u ovom postu ću vam pokazati regenerator,masku za kosu i regenerator koji se ne ispira sa kojima i nisam pretjerano zadovoljna,bilo je tu dosta drugih i boljih proizvoda.
O šamponu nisam pisala iz razloga što ja sebi pravim šampon i o tome će biti riječi u 
posebnom postu u skorije vrijeme .

Trenutno u opticaju : Syoss Silicon free regenerator,Schwarzkopf Gliss wild rose za suhu i oštećenu kosu i Pantene Pro - V maska za tanku i masnu kosu 


Pa da krenemo redom ...


Syoss Silicon free regenerator za normalnu do oštećenu kosu.
Nisu mi nikako jasni proizvodi koji se zadnjih dana masovno pojavljuju a na fazon su ovoga " bez silikona " . Biće da sad stavljaju neko veće zlo od silikona koje kosu trenutno čini podatnom i mekanom . 
Koristila sam Syoss šampon i regenerator za suhu,farbanu i masnu kosu i od svih tih ovaj me najviše razočarao. Miris mu je OK,mene nekako podsjeća na stare frizeraje,tekstura malkiiice vodenkasta,osjećaj na kosi bljutav ?! Prvo pranje od korijena od vrhova,jako malo regeneratora - kosa masna ! OK,moja greška . Drugo pranje,samo na vrhove,kosa nekako teška,i dalje imam osjećaj da nije dovoljn čista. Nekoliko pranja poslije toga,i dalje imam isti osjećaj i sad pokušavam da ga stavim baš mrvicu na onaj najoštećeniji dio kose jer ako stavim bilo gdje osim na vrhove kosa mi je zlo teška i naelektrisana.
 Redovna cijena 7,65 KM u DMu,ja kupila sa kuponom i platila 5,75 . 
500 ml,svoj će svoga zaboraviti ako ga nastavim trošiti ovim tempom ...



Schwarzkopf Gliss hair repair,regenertor koji se ne ispira. 
Na slici je onaj sa ekstraktom divlje ruže. 
Probala sam sve ove sprejeve,cijelu liniju. Ne pomažu,ne odmažu i fino mirišu :) ovaj od divlje ruže mi je najdraži. Vidim neki efekat na frćkama,budu bolje definisane kad ga koristim i miris se jako dugo zadržava. Efekat obnove nema,tu pomažu samo makaze ali svakako preporučujem ovaj proizvod. Tačnu cijenu ne znam,obično bude negdje oko 6 - 7 KM. Preporučujem,ja ću ga definitivno ponovo kupiti :) dvofazni je,prije upotrebe mu je potrebno mućkanje i morate špricati jako malo i sa udaljenosti 15ak cm jer i on zna biti jako nestašan pa prljati kosu ...





Pantene PRO - V Aqua light maska za kosu
za normalnu ili masnu kosu

Dobro poznati Pantene :D šampona i regeneratora k'o u priči ... poslednje što sam kupila je ova maska koja me razočarala. Možda zato što meni kosa nije ni fina ni masna ?!
Uglavnom,imam problem sa ovim proizvodima koji su kao " bez silikona " i čine kosu " lakšom " ... na moju kosu djeluju baš suprotno -  čine je težom,masnijom i stvaraju čudan osjećaj na glavi. Zanimljivo kod ove maske je da se stavlja samo na vrhove ( a ja seljanka namazala od tjemena prva 3 puta ) i da se ne drži već odmah ispira. Čudne je teksture,vodenkaste ali diiivnog mirisa. Ne znam samo zašto zbog ove maske imam čudan osjećaj kad je stavljam samo na vrhove ... možda je ipak čudna moja kosa ?!
Na slici je veća količina,samo da vidite kako to izgleda a trenutno kad je koristim stavljam pola manje .
Cijena je 5,7 KM a u liniji su još šampon,regenerator i sprej,odnosno regenerator koji se ne ispira koji planiram uskoro isprobati.
Ja ovu masku neću kupiti ponovo,ostaću vjerna BonaCuri koja je skuplja,fantastična i traje mi godinu dana !
Možete pokušati,možda nekom ko fkt ima masnu i tanku kosu bude odgovarala mada sumnjam jer je moja suha i oštećena pa nakon korištenja zna biti teška. 
Uglavnom,meni ne odgovara :)

Isprobala sam ja dosta toga,i u narednim postovima će sigurno biti riječi o proizvodima za njegu kose,kako ovim kupljenim tako i DIY.
Opet jedan ulov,cipele u koje sam se zaljubila iste sekunde kad sam ih vidjela. 

Jedva sam se odlučila da li ću crne,plave ili crvene a bilo me sramota da kupim sve tri boje :D
preslatke su mi,a vama ? 
Još uvijek nisam dovoljno hrabra za oufit postove,važem još da li da se slikam i prezentujem 
a do tada dvije predivne slikice iz Jajca. 

Muzej 2.zasjedanja AVNOJA,zasjedanje na kojem su udareni temelji SFRJ.




Stare vodenice na Plivi :)

Jajce je predivan,stari,bosanski kraljevski grad koji svakako vrijedi posjetiti. Mislila sam napisati jedan poseban post baš o Jajcu i njegovim ljepotama ali onda sam se ipak predomislila jer smo svi imali geografiju i historiju i u osnovnoj i u srednjoj školi i treba da bude sram sve one koji ne znaju po čemu je Jajce poznato .Bosna i Hercegovina je divna,mala zemlja sa bogatom historijom na koju trebamo biti ponosni .
Posjetite Jajce ako budete u prilici,izletište blizu vodenica je predivno,čisto i jako jako sređeno ...

You Might Also Like

27 komentari