Olay - tonirana krema :)

30.8.12


Olay complete care - tonirana krema,SPF 15,nijansa fair

U srednjoj školi sam koristila tonirane kreme puno,puno više nego pudere. 
Ustvari,klasične podloge/pudere nisam ni koristila jer zaista nisam imala potrebe.
Naročito u 3.i 4.razredu kada mi je koža lica bilo savršena  
Bez bubuljica,tu i tamo neki sitni ožiljak, i bez proširenih pora,sve u svemu - savršeno.
Međutim,nevolje u raju sa odlaskom na fakultet,hormonalna terapija bla bla i eto,sad imam probleme :D 
Naravno,ja preuveličavam sve :P nisu to neki ozbiljni problemi ali u svakom slučaju tonirana krema ne može da  uradi ono što je meni potrebno :)

U CMu,na akciji,sam pronašla noćnu kremu za sve tipove kože zajedno sa toniranom kremom po cijeni od 12,5KM . Mislim da akcija traje do isteka zaliha ;)
Budući da sam znala da mi tonirana krema ne treba,proslijedila sam je mami a
recenziju o noćnoj kremi očekujte uskoro .
Što se tiče ove tonirane kreme,ima zaštitni faktor ( Sun Protect Factor ) 15 koji je prenizak i veća zaštita za lice je obavezna ! Možete to uraditi sa nekom od brojnih krema za visokim faktorom i namjenjene su licu ili BB kremom .  Moja mama sa 44 godine ima predivnu kožu sa nekoliko bora,nikada nije imala problema sa bubuljicama tako da nema ni ožiljke,ni fleke. Za nju nije ništa osim tonirane kreme i ova će savršeno da joj odgovara jer jako dobro hidrira kožu. Miriše prediiiivnoooo !
Cvjetni miris,malo je jači pa ako nekom smeta bolje da je zaobiđe.
Jako maziva,lagana,osjetite to već pri prvom dodiru sa kožom .
Potrebna je mala količina da prekrijete cijelo lice .
Prekrivanje,naravno,nula bodova ali budimo realne,tonirane kreme i nisu nikada bile za to :D
Dolazi u dvije nijanse,fair i medium. Ja sam uzela fair jer ja i mama smo jednako svijetle.
Medium nijansa se ne razlikuje previše budući da i jedna i druga nemaju preveliku udio " Max Factor " pudera,kako to već i piše na samoj kutiji već čisto malo da vam da blistavost  licu i zdraviji izgled kože.

Evo i slikica ...




Stopila se nakon dva poteza prstom ! Jako lagana i hidratanta i preporučujem je svim djevojkama koje ne traže prekrivanje već samo lagano ujednačavanje tena . 
Za 12,5 KM dobijete dva proizvoda i mislim da je to odlična ponuda pa požurite ;)

You Might Also Like

14 komentari