Missha Perfect Cover # 21

13.8.12

Napokon je stigla ! :D
Misshu Perfect Cover u nijansi 21 ( Light Beige ) sam naručila 20.07 i uredno platila i dobila mail
da je " shipped " 21.07 i evo stigla je tek danas .... 
Skoro pa sam odustala od nje. Hvala Cosmetic love na svim odgovorenim mailovima i na poklončićima koje su ubacili .Uredno spakovano,uljepljeno i nema tragova otvaranja .
Malo je duže trebalo da dođe ali nema veze,važno da je stigla .
Missha me i prije samog naučivanja mučila jer nisam bila sigurna koju nijansu da naručim 21 ili 23 i ipak sam se odlučila za 21 nakon ovog posta .


Pakovanje od 20ml. sam platila 6,90 $ i u tu cijenu je uključen shipping .


Dobila sam i dva testerića koje jedva čekam isprobati i javiti utiske :)


Većinu postova koje sam pregledala o Misshi swatchale su hladni ili neutralni podtonovi,nekog sa toplim nisam uspjela pronaći :( i mislila sam da mi neće nikako odgovarati,da ću izgledati " rozikavo " međutim shvatila sam da ova krema dosta oksidira i u principu je neutralna .

Nisam uspjela da uslikam krupni kadar lica bez i sa Misshom,nikako mi to ne ide .


Uslikano na dnevnom svijetlu,na unutrašnjosti ruke skoro da se stopi čim je stavim i onda opet gledam,izdaleka,izbliza i kontam se : " A što su mi svi rekli da je rozkasta ?" ...
Pa onda stavim na lice,vidim stapa se savršeno,pa opet na ruku,pa na lice i nikako mi nije jasno :D  

 Onda vidim da na ovim šugavim slikama i ja sama izgledam kao da imam hladni podton ... 
a  nemam,ili možda imam ?! :P


Šalu na stranu,ja imam jako izražen topli podton i Missha mi se tako savršenoooo uklopila na licu 
 E sad,nisam znala šta da očekujem od krema sa azijskog tržišta međutim kad sam je otvorila prvo me oduševio nježni miris a zatim izuzetno maziva tekstura koja mi je na licu potpuno mat . 
Testiraću je naravno da vidim koliko dugo će da izdrži . 
Prekrivanje je poprilično dobro,uspjela sam zamaskiram neke veće bubuljice koje su mi se pojavile.

Da ne bude zabune, BB krema NIJE tonirana krema već puno više od toga.
BB ( Blemish balm ) je mulitask proizvod koji zaglađuje,izbjeljuje i poboljšava cjelokupan izgled kože,većina ih ima zaštini faktor,hidriraju i prekrivaju jednako dobro ako ne i bolje od standardnih podloga/pudera .
BB kreme su hit,nažalost,u BiH je došla samo Garnier i Loreal koje su tonirane kreme sa dobrom reklamom ali svi koji imaju mogućnost da naruče neku ( za koju misle da će im odgovarati ) 
neka to i urade jer se neće pokajati . 
I baš kao što jedan puder ne odgovara svakome,tako je i sa BB kremama. 
Treba ih isprobati dosta ( dostupni i testeri a ne samo full size ) da bi vidjeli koja vam najbolje odgovara.

Moja ocjena za Misshu M PC je čista petica ( 5 ! )
Divno miriše,odlično se nanosi prekriva nedostatke na licu,ima visok zaštitni faktor.
Iskustva drugih blogerica kažu da pomaže u borbi protiv bubuljica,ožiljaka,sitnih bora i reguliše flekice na licu a ja jedva čekam da isprobam i ostale azijske BB kremice,maske,pilinge itd...
Spisak je iz dana u dan sve veći :D




You Might Also Like

19 komentari