Avon - Dry ends serum

25.8.12


AVON
Advance Techniques
daily shine
Dry ends serum 

Ovaj sam serum kupila jer mi je više dosta da ga svi oko mene hvale kako je dobar a ja nikako da probam . I one sa frćkama i one sa ravnom kosom i ko pegla i ko ne pegla ... e pa sad imam i ja :P 
Uspjela sam da nađem serum po akcijskoj cijenu u katalogu od 5,9 KM a inače košta 11,9 .
Iskreno,ni tih 11,9 K nije puno ako uzmete u obzir koliko dugo može da vam traje ali eto,
sniženo je uvijek bolje :P

Prvo,jako mi se svidjela djevojka od koje sam naručila ovo,uz serum mi je ubacila i tester parfema koji me očarao pa i njega moram da kupim :D i dobila sam katalog i još neke letke . Prethodna iskustva nisu baš pozitivna jer se često dešavalo da dobijem katalog 24h pa moram da vratim a ja ga,realno,nekad i ne stignem pregledati za to vremena .
 Ovako,imam vremena da sve fino pogledam,pregledam i evo našla sam barem 10 stvari koje ću da kupim .
Avon kozmetika je,kad sve saberem i oduzmem,ipak dobra . 
Često proizvodi budu nerealno skupi ali opet,tu su s vremena na vrijeme i  sniženja . E sad o serumu :)
Divno zapakovan,nije otvaran,nije korišten jer primjetim kad neko nešto otvara po obliku kartončića na kutiji ( mislim,moje metode :P ). Za 5,9 KM dobila sam bočicu od 30 ml. za koju sam sigurna da će duuuugooo da potraje . Sam proizvod je kao i ostali serumi,visoooka koncentracija ulja,mada ipak nekako vodenaste struktur,ne lijepi se po rukama nakon nanošenja na kosu .
Ima najdivniji miiiirs,rado bi da mi ovako miriše i neka krema za lice . Može se stavljati na suhu ili mokru kosu . Ako se odlučim za frćke,stavim ga na mokru kosu  a kad peglam,stavim ga kao završnu njegu i sjaj. Sviđa mi se što odmah nakon nanošenja kosa dobije neku lepršavost,sjaj i mekana je kao svila . Znam da je to sve čisto prividno i da je uništavma peglom ali eto,barem izgleda zdravije :P
Na mokru kosu stavim više seruma,u veličini lješnjaka na dlanove pa onda  " izgnječim " kosu a na opeglanu kosu stavim jednu jedinu kap i baš samo na vrhove da mi se nakon peglanja sve to lijepo posloži .

Ako uporedim ovaj serum sa ljubičastim kristalima iz CMa ( nigdje da nađem sliku,bočicu sam bacila ali vjerujem da znate o kojim kristalima govorim,dolaze u ljubičastoj i plavoj varijanti ) razlika je ogromna !
Prvo,Avon serum ima mnogo divniji miris,sa jako malom količinom pokrijem vrhove,ne lijepi se za ruke i ne ostavlja mi osjećaj masne kose bez obzira da li stavila na suhu ili mokru kosu.
 Ljubičasti kristali mi se lijepe za ruke,miris je iole podnošljiv,ako ga stavim na mokru kosu kad se osuši izgleda kao da je nisam prala ( bez obzira koliko malo stavim ) a kad stavim na suhu kosu uvijek,uviiijek mi djeluje prljavo i da,lijepi mi se za ruke .
Između ova dva,od sada uvijek biram Avon :)

Kakva su vaša iskustva sa tom kozmetikom ? Pozitivna ili ipak niste zadovoljne :) ?

You Might Also Like

12 komentari