Alverde peeling & MA Vitaminska krema

17.8.12

Alverde Aqua peeling perle & MA Vitaminska krema za sve tipove kože
-

Alverde Aqua peeling perle za normalnu i mješovitu kožu sam kupila,a gdje drugo,nego u DMu po cijeni od 5,20 KM za 50 ml . Cijena je solidna,nije 5 KM previše al' kvalitet je stvarno nula,ne znam zašto uopšte piše da je piling ?! Pilinga treba jako malo da zapjeni ( zapjeni ?? ) a koristi se kao i svaki drugi 1 - 2 sedmično . Kad sam stavila proizvod  na prste učinilo mi se da će baš da mi odgovara međutim kad sam ga nanijela na lice samo je zapjenio i ove kuglice kao da su se zagubile . Mene ovo više podsjeća na gel za pranje lica a ne piling jer ništa ne radi . Nije mi skinuo ama baš ništa sa lica a očekivala sam ... 
Znate ono kad nakon pilinga dodirnete lice a ono mekano,nježno a i osjetite neku čistoću . 
E pa drage moje,ovo preskočite osim vam ne treba gel za pranje lice namjenjen normalnoj i mješovitoj koži . Alverde kozmetiku ne koristim,tu i tamo se nađe neki proizvod koji me redovno razočara . 
Ako koristite neki dobar piling,preporučite mi a do tada ću nastaviti sa šećerom i kukuruznim brašnom praviti mućkalice ...

  
-

Moja apoteka,Vitaminska krema za sve tipove kože  je kupljena na preporuku divnih djevojaka u 
Mojoj apoteci u Mercatoru,Banja Luka ( koje mi uvijek izađu u susret i jako su ljubazne ) ... Inače nisam ljubitelj ovoga " za sve tipove kože,kose " itd ali odlučila sam da probam . Dolazi u simpatičnoj,jednostavnoj kutiji,sadržaj je 50 ml i košta 4,60 KM . Ovo je krema koju prave farmaceuti MA i samo je kod njih dostupna . Kad skinete poklopac vidjećete da dolazi i dodatni plastični poklopac kao  zaštita za kremu što mi se jako sviđa . Mogu slobodno reći da je ova krema masnija i da prije odgovara normalnoj,eventualno suhoj koži jer na mojoj T - zoni se sjaji kao jaje :D  
Nakon što sam potrošila jednu,kupila sam je opet jer je koristim ako nosim puno šminke tokom cijelog dana,ako sam izložena suncu/vjetru i onda naveče odnjegujem suhe dijelove lica. Ima predivan,nenapadan i ne prejak miris . Ne koristim je svaki dan,već 1 - 2 sedmično ( najčešće nakon pilinga ) i to naveče,nikako preko dana jer bi mi se puder otopio kroz 3 minute .
Cijena me najviše iznenadila,očekivala sam neku katastrofu od kreme ali me pozitivno iznenadila i ovo je moja druga kutija i nastaviću da je kupujem . Ne koristim je često i traje mi jako dugo tako da je cijena i više nego smiješna . Preporučujem djevojkama sa suhom,normalnom i eventualno mješovitom kožom a naročito kad dođu hladniji dani,odlična je za noćnu njegu lica .


You Might Also Like

17 komentari