DIY šampon ;)

23.8.12

Tzv. " Bojanin šampon " sam počela praviti nakon što sam pronašla recept na ana.rs a zove se po nicku djevojke koja ga je napisala :) i od tada je doživio ekspanziju na forumima i prošao kroz razne izmjene pa sad postoji nekih zilion verzija . Ja već nekoliko godina koristim onu izvornu,baš koju je " Bojana " i preporučila...  Ovaj šampon je ustvari za brži rast kose . 
Ja nisam primjetila da mi kosa raste brže ali sam primjetila da manje opada i da mi vrhovi manje i 
sporije " pucaju " ...  Placebo efeket ili ne,ja ga dugo koristim . 
Isprobala sam razne šampone i nekako sam se uvijek ovom vraćala .


 Ovaj recept važi za šampon od 500 ml ;
- 500 ml šampona od kopriva ( Afrodita,CM, 3,95KM )
- 100 ml Pantenol rastvora (  apoteka, 2,7 KM )
- 30 ml kapi od koprive ( apoteka, 4,2 KM )
- 15 ml AD kapi ( apoteka, 3,6KM )
- dvije ampule B - complexa ( apoteka, 1,4 KM/ komad )
- šprica ( apoteka, 0,3 KM )


Prije nego krenete sa pripremom šampona nađite neku praznu flašu u koju ćete da odlijete višak šampona. Afrodita šampon od koprije dolazi u pakovanju od 1L a treba nam samo pola tako da ostatak možete ostaviti za pravljenje sledeće ture :D 
Odokativnom metodom sam ocijenila da je ovo 500 ml ...

































Pažljivo sa ampulama ! 
Ampula se sastoji iz dva dijela - praškasti,žuti dio i tekućina sa kojom se miješa .
Uzmite špricu,odlomite " glavu " ampulama i tekućinu izvucite špricom ( najbolje koristiti i iglu ) . 
Tekućinu dodajte u ampulu sa praškastim sadržajem .



Nakon dodavanja svih sastojaka,šampon izgleda ovako :


Šampon koristite normano,kao i svaki drugi i nakon njega obavezno regenerator po želji i barem jednom u 10 dana stavite neku maskicu,nešto sami smućkajte ili kupite . 
Ovaj šampon preporučujem svima,gdje god stignem :D meni zaista pomaže i odgovara mi i nemam namjeru da ga mijenjam . Znalo se dešavati da mi bude frka sa parama pa ne mogu da kupim sve sastojke odmah,koristim onda samo ovaj šampon od koprive jer mi je puno bolji od svih šampona koji liječe ovo ili ono . Planiram i da napravim sama svoj šampon od kopriva samo da nađem odgovarajući recept :) 

Ako je neko već probao ovaj šampon,javite utiske :)

You Might Also Like

44 komentari