Catrice MULTI COLOUR BLUSH

29.8.12

Treba li vam rumenilo koje samo naglašava crte lica ?
Da nije prejako ali da ipak dugo traje na licu,daje prirodan izgled,i bez previše shimmera ?
Piiih,ako još tražite takvo nešto onda garant niste probale Catrice MULTI COLOUR blush ;)



Nijansa 010 - Riviera Rose,cijena 7,55 KM ( ako me sjećanje dobro služi ) .
8 g fantastičnog proizvoda spakovano u divnu,čvrstu kutijicu koja se lako otvara a ipak ne može da se sama otvori u kozmetičkoj torbi i da se razbije i raspe ( a sve mi znamo kolikoje to grozno čistiti kad se desi :) .

Prije Catrice Multicolour  sam koristila mono rumenila od Art Decoa i Catrice ali u ovo sam se definitivno zaljubila . Jako postojano rumenilo koje mi se ne briše čim izađem iz kuće .
Surađuje super sa BB kremicom i daje neki prirodni,zdravi i sjajni izgled kože .
 Ja ga koristim i za konturiranje manjom četkom u području nosa .
Ovo rumenilo je kombinacija 4 boje,dvije tamnije i dvije svjetlije. 
Ja ih " uzimam " i nanosim na lice kružnim pokretima,velikom četkom a za konturiranje oko nosa koristim manju četku,dvije boje u sredini - jedna tamnija i jedna svijetlija .



Jedva sam " ulovila " boje na ruci :)


Swatch samo jednim potezom prsta :) s desna na lijevo idu od tamnije ka svijetlijoj boji,prve dvije imaju ciglastu notu u sebi i na licu se stapaju pa odgovaraju više toplim nego hladnim podtonovima kože.Druge dvije nijanse su neutralne na licu,i shimmer dolazi do izražaja. Zajedno nanesene kružnim pokretima idu u neutralan podton baš zbog rozih i ciglastih podtonova tako da odgovaraju svima .
  



Nemojte mi zamjeriti na tim dlačicama koje strše na četki za rumenilo ni na lošoj slici rumenila na licu jer
jednostavno nemaaaa šanse da sama odradim dobru close up sliku :(
I za kraj,evo DIY piling za lice&tijelo napravljen prije 5 minuta ;


SASTOJCI
- med
- maslinovo ulje
- kukuruzno brašno
Sve dodajete odokativno i u zavisnosi koliko vam treba.
 Moj savjet da stavite prvo med,zatim kukuruzno brašno i sjedinite to a onda na kraju samo nekoliko kapljica maslinovog uljada smjesa bude lakša za nanošenje i scrub,scrub,scrub ;)


EDIT : Uskoro kupujem nove četke za šminkanje pa su svi savjeti i preporuke dobrodošle
( pogotovo linkovi ) . Najviše naginjem ka Ecotoolsu - da ili ne ?!

You Might Also Like

19 komentari