Naslov posta ! :D

16.8.12

Juče sam skontala da su mi živci pretanki za ovo godina koliko sam skupila ... sve me nešto nervira,ne mogu da slušam gluposti i konstantno kukanje i žaljenje. Stvarno mi je muka ! 
Sva sreća pa sam se naoružala ljudima sličnih karakternih crta i pogleda na svijet pa jedni drugima možemo reći gdje je granica priče sa poentom i blebetanja ! 
Jer da nisam,fkt bi bila sama :D
Jednostavno sam netolerantna na ljudsku glupost i kukanje i ne podnosim kad mi se neko staaaalnooo žali i ništa ne pokušava promjeniti ... Pa,ako se ne baviš politikom ona će se baviti tobom !
Osim što sam netolerantna isto tako nemam granicu kad je u pitanju kupovina raznoraznih gluposti koje mi ne trebaju i za koje znam da mi nikad neće trebati. Iz dana u dan se popravljam pa pri kupovini dva put' mjerim a jednom sječem i trenutno mi se ne dešava da nešto kupim pa da samo kupi prašinu u ormaru . 

Azel se ove godine pokazao sa svojim Saletom i jako dobre stvari su se mogle pronaći za presmješne cijene. Ja sam svaki dan visila,kopala,isprobavala i mogu reći da je ova sezona rasprodaje dobro prošla ( za razliku od prošle ) i ne žalim što sam sve zarađeno potrošila i dalje trošim na odjeću,kozmetiku a ne samo da jedem i pijem . 
E jesam razvukla vaz vala.nigdje mi kraja :D idemo dalje ...


O Avene termalnoj vodi sam već pisala a i čini mi se da je to nešto što se često spominje u blogosferi,barem kad su u pitanju blogovi koji se bave kozmetikom . Gel za tuširanje,Balea limited edition Kiwi,već dvije bočice manga potrošene pa sam uzela i body lotion koji prekrasno mirišeeeeeee ! Nije za suhu kožu definitivno ali za cijenu od 2,95 KM vrijedi uzeti pa se mazuckati i mirisati kao voćna salata :)
Balea deospray Clear & Safe,jedan u nizu mojih dezodoransa,imam ih mali milion . Imam strašaaaan problem sa prekomjernim znojenjem u bilo koje doba godine pa ako imate neki koristan savjet javite mi. Dezodoranse sam isprobala sve od ovih Balea preko Fenjal,Fa,Adidas,Nivea pa sve do Vichy stickova i ništa ne pomaže :(
Sad ih uzimam čisto zbog mirisa jer Bogu hvala to me ne muči,mirišem uvijek ( imam armiju dežurnih njuškala oko sebe :P ) znači,svi prijedlozi su dobrodošli . Jeftino,skupo,otrovno - nebitno ! :D
Moja apoteka vitaminska krema i Alverde piling za lice su dva proizvoda o kojima ću sastaviti jedan post i to sledeći i javiti cijenu te kako su prošli test ( kod mene ) !
I naravno Essence lakić,neizostavan dio svake kupovine . 
Još je tu kozmetike,rumenila,maskara itd. imam fore pisati barem 2 mjeseca o svemu tome .

I evo dvije slikice favorita,stvarčice koje sam ulovila u Azelu po super cijenama . Ima tu i jaskni,blazera,košulja,hlača,majica - ma svega ! A najskuplja stvar 15 KM,hah I LOVE SALE !

Vidjela sam ga još u martu kad je bio 40 KM i kupila za 9 ! Zaljubljena sam ... i lančić za 3 KM :)


Košulja 6,bluzica sa tufnicama 7 i ova majica sa printom 5 KM ! :D meeee happy !



You Might Also Like

20 komentari